Skip to main content

Ivm met vele terleurstelling bij ziggo, zitten we nu ook in de molen van kpn.

 

Vorige week een aanvraag gedaan voor internet + tv. aangegeven dat er 2 oranje sprieten voor de deur liggen maar dat hierover onduidelijk is wij zijn op 6 juli hier komen wonen.

Aangegeven dat er een akkoord is van VVE voor het in huisbrengen van glasvezel, ik moest netwerkbeheer bellen en vragen hoe  en wat, netwerkbeheer gaf aan dat ze nu niet kunnen en moeten wachten op de VVE toestemming, aangegeven dat deze er is en dat dit ook bij jullie bekend is. Ook de voorzitter benaderd en die gaf aan dat ook hij contact heeft gehad met netwerkbeheer en dat hij ook aangegeven dat het akkoord is.

Dus weer naar kpn aangegeven dat de aanvraag lig maar ze willen niet, Kpn gaf aan dan maar de adls aansluiting regelen. een paar dagen later krijg ik me pakket en moest een monteur hebben want het hier een zooitje met de bedrading van de adls, de vorige bewoner heeft diverse trucje gedaan.

Ik kon een monteurafspraak maken op 20 sept en 22 sept, ik gaf aan doe maar op 20 sept tussen 15:00 - 18:00 uur, een afspraak afgezegd. Krijg een half uur later een mail de aansluiting wordt verzet naar 6 okt en ook de monteur. je begrijp ik was hier zeker niet blij mee en voelde me goed belasterd.

 

Terug gebeld om een klacht hierover in te dienen het verhaal verteld ook over de aansluiten de medewerkers gaf aan je kan gewoon afspraak maken bij kpn netwerk om een afspraak te maken, dus ik weer naar netwerkbeheer kpn gebeld en krijg daar te horen, kpn moet een ticket aanmaken!!!!😡

 

Ik zit nu weer met kpn aan de lijn om vraag voor een ticket aan te maken…

Waar wordt ik serieus geholpen bij kpn..

Nu weer een medewerker aan de lijn gehad..die zeg dat ze een ticket aan gaat maken...alleen ik als klant moet de medewerker op zijn bruine of blauwe ogen geloven via de telefoonlijn.. ik kan dit niet controleren.

 


Dit gesprek onder de verkeerde onderwerp gezet.. heb deze opnieuw onder internet gezet.


nou ik kom maar niet verder de medewerker die ik nu weer aan de lijn heb zeg dat er geen ticket aangemaakt moet worden maar een klacht want hun doen het niet...dus de klant zit er weer tussen..en komt geen stap verder..dat bedoel ik met de molen van kpn. ik ben nog geen 2 dagen klant. 

de medewerker heeft een klacht aangemaakt op de site van wessels V. daar vraag ik toch niet om.

KPN moet een opdracht geven een ticket sturen voor aansluiten van glasvezel er liggen 2 sprieten voor me deur waarover ik val, de VVE geeft akkoord voor het aanleggen dit is bekend bij kpn en netwerkbeheer van kpn..maar ik kom niet verder..geen afspraak of een opdracht wordt er gegeven namens kpn en niet namens een persoonlijk iemand..het moet via kpn.

 


Is het mogelijk om al een afspraak te maken met monteur van kpn voor glasvezel want ik zit dadelijk een maand zonder aansluiting door het gezeur van kpn.

Want ik heb de situatie al tig keer verteld aan de medewerkers van kpn.

 


hoi,

Kpn doet erg moeilijk een om ticket te maken voor glasvezel.

Er is nu een aanvraag gedaan voor koper wat ik niet wilde, bij de netwerkbeheerder is alles op groen bij kpn is alles op groen en ik kom als klant niet voorruit.

 

De medewerkers verdommen om een ticket aan te maken.

Nu moet ik weer tot dinsdag wachten van een medewerker want eerst moet de adsl verbinding zijn gemaakt dan kan hij aanvraag doen van glasvezel.

ER LIG AL GLASVEZEL VOOR DE DEUR…er moet gat door de muur gemaakt worden en glasvezel aansluiten..ook de voorzitter van de VVE snap er ook niets meer van naar tig keer gebeld te hebben.

Vervolgens geeft ik aan dat ik met de telefoonlijn hier een zooitje is.

werd eerst gezegd u moet eerst het pakket binnen hebben dan maken we een afspraak met een monteur en nu weer niet want we moeten wachten tot 9 september.

 

Waar kan ik terecht voor advies...

 

*Admin: Nieuw topic samengevoegd met bestaand topic. Graag geen dubbele topics aanmaken over hetzelfde onderwerp (huisregels).


@woumar2 het is wat allemaal,  maar mijn advies is laat een monteur komen, die kan 9 vd 10 keren ook uitzoeken hoe het met de bekabeling zit. In ieder geval zie ik zo te zien utp kabels daar aangesloten op de aansluiting. Dat is alleen maar goed. Mits die categorie 5e of hoger is. Mocht het toch inderdaad eerst op koper geleverd moeten worden dan kan daarna als alles in gebruik is 'na oplevering'  een verzoek komen voor omzetten naar glasvezel dan moet er sowieso uiteindelijk een wijzigings / migratie opdracht gedaan worden naar glasvezel. 


De glasvezelkabel kan wel voor de deur liggen maar dat zegt nog niet dat hij al gebruikt kan worden. Misschien is het aan de KPN netwerk kant nog niet gereed.


Netwerkbeheer zeg dat alles klaar het gaat er alleen om de kabel naar binnen brengen en aan een kastje monteren .. de netwerkbeheerder zeg dat kpn een ticket moet aan maken en dat verdomme ze..


 


Dit is de adsl aansluiting geen internet wel verbinding!!


Dit is de adsl aansluiting geen internet wel verbinding!!

De verbinding wat toch pas 6 oktober gereed? Dan klopt het namelijk dat het nu nog niet werkt.


Ik word nu een beetje geïrriteerd ik heb al diverse datums gehoord. 

In mijn status staat 19 sept.

Ik krijg nu het iedereen doet maar wat bij kpn maar duidelijkheid is toch wel een leerpint binnen kpn..want de klant zit met diverse vragen maar krijg geen duidelijkheid.


Zojuist weer gebeld, ze verbergen dat eerst adsl verbinding moet worden aangelegd en daarna de glasvezel..wat een onzin.

Glasvezel staat los van adsl aansluiten het zijn mogelijkheden waaruit je kan kiezen, maar ik heb de pech dat kpn tegenwerkt, De netwerkbeheerder geeft groen licht, de VVE heeft groen licht maar kpn staat alles op rood…

Mijn vraag hoe kom ik verder dat bij kpn het licht ook op groen komt..ik heb alle bewijzen maar ik kom geen stap verder

 


 

In mijn status staat 19 sept.

 

Nog een dag wachten dan.


Hoi @woumar2, welkom op ons forum!
Ik zie dat de community je al een goed eind op weggeholpen heeft.
19 september is inmiddels geweest, werkt je koperverbinding nu?

De snelste manier om in contact te komen met onze klantenservice is telefonisch via 0800-0402.


Hoi @woumar2, welkom op ons forum!
Ik zie dat de community je al een goed eind op weggeholpen heeft.
19 september is inmiddels geweest, werkt je koperverbinding nu?

De snelste manier om in contact te komen met onze klantenservice is telefonisch via 0800-0402.

Ja de koperverbinding werkt na bezoek van de monteur..

 

Maar zit nu te wachten op glasvezel, de draden liggen voor de deur maar netwerkbeheer heeft een administratieve fout gemaakt maar wanneer deze wordt opgelost een vraagteken..dus ben nog geen stap verder..Wie helpt

 


We weten nog steeds niet van glasvezel en als klant krijg je maar te horen van volker en wessels wij kunnen ook niets..dus er liggen 2 sprieten voor glasvezel in me tuin bij de voordeur en daar houd het verhaal op... ik die graag glasvezel wil kan niets ..kpnnetwerk doet niets en volkers en wessel  doet ook niets..waar kant ik als aanvrager terecht


We weten nog steeds niet van glasvezel en als klant krijg je maar te horen van volker en wessels wij kunnen ook niets..dus er liggen 2 sprieten voor glasvezel in me tuin bij de voordeur en daar houd het verhaal op... ik die graag glasvezel wil kan niets ..kpnnetwerk doet niets en volkers en wessel  doet ook niets..waar kant ik als aanvrager terecht

Kan me heel goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent @woumar2 , logisch ook! Helaas kan ik dit ook niet inzien omdat KPN Netwerk hier over gaat. Hoe vervelend ik het ook vind om dit te moeten zeggen, ik ben bang dat dit een kwestie van afwachten wordt. Wanneer heb je voor het laatst contact gehad met KPN Netwerk en wat gaven zij toen precies aan?


Het verhaal krijg een vervolg..van de week zijn we aangesloten door volkert en wessels en vervolgens lopen we tegen de bekende kpn muur..als klant kan ik alleen maar grote monden krijgen..kpn doet weer niet ook netwerkbeheer kpn ook niet.. ik sta met me rug tegen de muur. .. want volgens kpn liggen de kabels nog buiten en geeft vve geen akkoord...al 4 maal de notulen gehaald zowel naar hbo + netwerkbeheer + volkert en wessels en alle 3 doen ze niets...wat willen jullie nog meer heeb zwart op wit..ik begin echt moe te worden..want binnen kpn etcetera pakt niemand het op.

 


Reageer