Ivm met vele terleurstelling bij ziggo, zitten we nu ook in de molen van kpn.
Vorige week een aanvraag gedaan voor internet + tv. aangegeven dat er 2 oranje sprieten voor de deur liggen maar dat hierover onduidelijk is wij zijn op 6 juli hier komen wonen.
Aangegeven dat er een akkoord is van VVE voor het in huisbrengen van glasvezel, ik moest netwerkbeheer bellen en vragen hoe en wat, netwerkbeheer gaf aan dat ze nu niet kunnen en moeten wachten op de VVE toestemming, aangegeven dat deze er is en dat dit ook bij jullie bekend is. Ook de voorzitter benaderd en die gaf aan dat ook hij contact heeft gehad met netwerkbeheer en dat hij ook aangegeven dat het akkoord is.
Dus weer naar kpn aangegeven dat de aanvraag lig maar ze willen niet, Kpn gaf aan dan maar de adls aansluiting regelen. een paar dagen later krijg ik me pakket en moest een monteur hebben want het hier een zooitje met de bedrading van de adls, de vorige bewoner heeft diverse trucje gedaan.
Ik kon een monteurafspraak maken op 20 sept en 22 sept, ik gaf aan doe maar op 20 sept tussen 15:00 - 18:00 uur, een afspraak afgezegd. Krijg een half uur later een mail de aansluiting wordt verzet naar 6 okt en ook de monteur. je begrijp ik was hier zeker niet blij mee en voelde me goed belasterd.
Terug gebeld om een klacht hierover in te dienen het verhaal verteld ook over de aansluiten de medewerkers gaf aan je kan gewoon afspraak maken bij kpn netwerk om een afspraak te maken, dus ik weer naar netwerkbeheer kpn gebeld en krijg daar te horen, kpn moet een ticket aanmaken!!!!
Ik zit nu weer met kpn aan de lijn om vraag voor een ticket aan te maken…
Waar wordt ik serieus geholpen bij kpn..