Skip to main content

Heb een vraag over WIFI extra. wanneer iemand een abonnement neemt op kpn, krijgen zij een pakket van extra WIFI steunpunten er gratis bij, terwijl ik al jaren bij de kpn ben, er voor moet betalen. Ik kan dit niet plaatsen. IK VIND DIT NIET EERLIJK. kan ik hier antwoord op krijgen.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van Kadootje van KPN: april

Heb een vraag over WIFI extra. wanneer iemand een abonnement neemt op kpn, krijgen zij een pakket van extra WIFI steunpunten er gratis bij, terwijl ik al jaren bij de kpn ben, er voor moet betalen. Ik kan dit niet plaatsen. IK VIND DIT NIET EERLIJK. kan ik hier antwoord op krijgen.

Heb een vraag over WIFI extra. wanneer iemand een abonnement neemt op kpn, krijgen zij een pakket van extra WIFI steunpunten er gratis bij, terwijl ik al jaren bij de kpn ben, er voor moet betalen. Ik kan dit niet plaatsen. IK VIND DIT NIET EERLIJK. kan ik hier antwoord op krijgen.

 


Ten eerste, Wat heeft deze vraag met het kadootje maand April met de rondleiding in het rijksmuseum te maken?

Ten tweede, dit is een forum, dus vraag je iets 1 keer, wacht op reactie en reageerd daar pas weer op, twee berichten achter elkaar word gezien als spammen/bumpen.

Dan een kort antwoord, de nieuwe klanten krijgen eenmalig een lokkertje, en die wifi punten zijn niet “gratis” je leverd er korting voor in en dat is meer dan die dingen KPN aan inkoop kosten.

En als je slechte wifi hebt, doe de wifi manager en als het beroerd genoeg is krijg je ook gratis Experia WiFi punten en die zijn beter dan de Super WiFi.


Nieuwe klanten kunnen kiezen. Of de super wifi's gratis of korting. Het is een welkomstbonus. Jij kunt als je Wi-Fi slecht is gratis de experia wifi's krijgen via de Wifimanager. Overigens moeten die wel bekabeld aangesloten worden op het modem.