Skip to main content

Hallo,

Als ik probeer in te loggen op mijn Experia WiFi's, krijg ik bij beiden de melding dat er iets mis is met het certificaat:

 

Op beide staat de meest recente firmware geïnstalleerd.

 

Ik kan er in Chrome wel omheen werken, maar ik zou toch liever deze foutmeldingen niet krijg. Kan ik hier zelf iets voor doen, of met KPN hier een oplossing voor bieden?

Hoi @hwauters! Irritant dat je niet kunt inloggen op de Experia Wifi's. Hoe werk je eromheen in Chrome? Trouwens, bezoek jij 192.168.2.175 i.p.v. 192.168.2.150


Hoi @hwauters! Irritant dat je niet kunt inloggen op de Experia Wifi's. Hoe werk je eromheen in Chrome? Trouwens, bezoek jij 192.168.2.175 i.p.v. 192.168.2.150

Hoi @Lisa , ik had je reactie even gemist.

 

In Chrome kun je op de knop "Geavanceerd” drukken en dan krijg je de optie "Doorgaan naar <ip-adres>”. IP-adressen worden willekeurig toegewezen door mijn Experia-box. Ik heb 2 Experia WiFi's, die op dit moment op 192.168.2.14 en 192.168.2.180 zitten. Op beide krijg ik de certificaat-fout.


Het probleem lijkt verholpen, al heb ik geen idee waardoor. Dit topic kan gesloten worden.


De Experia WiFi's hebben überhaupt geen https ondersteuning. Dus het is een hele rare foutmelding die u kreeg.


@Nick83 kan het ermee te maken hebben dat ik doorgestuurd word naar het inlogscherm van de Experiabox, in plaats van het inlogscherm van de individuele Experia Wifi's? Het blijft een beetje vaag, maar goed, het netwerk werkt op zich prima. Het is alleen vreemd dat ik niet op de inlogpagina van de Experia Wifi's kan komen.