Skip to main content

4 november KPN aangevraagd , 2 x monteurs langs geweest maar nog geen internet & tv , de 3e x dat monteur zou komen zou tussen 08:00/10.00 op 30 novrmber zijn en helaas kreeg ik deze keer geen sms dat hij onderweg was, wat de eerste 2 keren wel het geval was.Helaas was ik pas om 08:25/08:30 op het adres en natuurlijk hing er al een briefje binnen dat ik de monteur gemist had (08:10 Was hij er al), weer gebeld voor maar een 4e afspraak te maken alleen vond ik de 3 dagen die ik vrij gevraagd had al duur genoeg om een internet/tv verbinding te krijgen, 3 dagen x €125 loon per dag = €375. Dus weer gebeld en zou de eerstvolgende monteurafspraak weer 8 dagen verder zijn 🙄 4 november aangevraagd en dan maar afwachten of het 8 december echt aangesloten zou worden.

Was er wel een beetje klaar mee dus geanulleerd en een andere provider aangevraagd. Ook zou er een mobiel+abonnement geleverd worden de dag dat de 2 kpnnetwerk monteurs van 10:30 tot 16:15 hier geweest zijn, was hele dag dus aanwezig en ergens rond 14.30 kreeg ik ineens een sms dat mijn pakket was afgeleverd 🤨🙄. Nog even de rest van de dag afgewacht en savonds bij verschillende buren aangebeld en nagevraagd of hun een pakketje ontvangen hadden voor me, wat dus niet het geval was dus vrijdags maar weer gebeld. Omdat het al zo misgegaan was met de aanvraag voor internet werd me verteld dat KPN het met PostNL op zou pakken, naderhand nooit niks meer gehoord maar inmiddels kwamen wel de rekeningen al binnen , voor het mobiele abonnement die ik nooit heb ontvangen  en ook voor de inmiddels geanuleerde internet/tv verbinding van de maand december. Dus maar weer gebeld/gechat was er gewoon geen anullering ingevoerd dus zou het meteen gedaan worden, helaas is dit me dus nog 4 x overkomen dus uiteindelijk een klachtenformulier ingevuld en werd ik door een zeer klantonvriendlijk mevrouw gebeld, uiteindelijk zou ze alles annuleren en krediteren, alleen blijven inmiddels de aanmaningen en dreigementen met verhogingen als ik niet op tijd zou betalen. Ook zou er al 2 x een retourdoos gestuurd worden voor de doos met KPN spullen ( een doos vol verbinding , uiteindelijk is dit na de 3e x dan toch echt opgestuurd , alleen die doos zegt denk ik heel veel over KPN ⬇️⬇️⬇️

Het is voor mij even geleden groep 1 , en puzzelen doe ik ook al heel lang niet meer. Maar echt een geweldige puzzelaar of inzicht is er niet nodig om te zien dat die wit groene doos niet in de retourdoos gaat passen.

Zo ongeloofelijk hoe ik behandeld ben door sommige klantenmedewerkers,  dat de rekeningen maar binnen blijven komen voor verbindingen die ik nooit gehad heb, dat ik tot 4 x toe bevestiging heb gekregen dat alles geannuleerd is en 2 x werd er verteld dat het gekrediteerd zou zijn maar dit dus nog steeds niet het geval is.

Maar hoe dan ook ben toen ik nog bij mijn vader altijd zeer tevreden geweest over KPN verbinding en zelfs over de helpdesk , kan altijd een keer misgaan dus zal nooit zeggen begin nooit aan KPN verbindingen , maar als het mis gaat duurt het regelen dat alles geregeld is/word wel een eeuwigheid.

 

Groet 

Wesley van Uden 

Bij die retourdoos gaat men er vanuit dat u alle spullen uitgepakt heeft. Een los modem en 1 of 2 tv ontvangers kunnen los makkelijk in die doos.

U heeft de retourdoos helemaal niet nodig. U kunt gewoon een etiket op de dichte doos plakken en zo retour zenden.

Heeft u al internet via de andere provider? 


Nee  nog geen internet dit komen ze a.s. donderdag aansluiten , al zie ik het zomaar gebeuren dat KPN de verbinding die er nooit geweest is nog steeds niet vrijgegeven heeft en het dus wederom ook door de nieuwe provider  niet geïnstalleerd kan worden 🤐 maar laten we er positief ingaan en er van uit gaan dat ik dan met kerst toch echt online kan 🙃


Goedemorgen @ChunkyMonkey, dat is geen mooie ervaring die je hier deelt :frowning2:: jammer om te lezen!

Ben je inmiddels aangesloten bij een andere provider? En is alles nu geregeld? Als er nog met je meegekeken moet worden, laat het dan alsjeblieft weten.
Vergeet ook niet om je Forum profiel in te vullen met jouw klantgegevens. Denk aan het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt.

Ik hoop dat alles al geregeld is en je mag genieten van een mooie kerst!


Lol nee ben inmiddels nog niet aangesloten , misschien komt dat toch omdat BudgetThuis gewoon van KPN schijnt te zijn 🤣 Zouden gisteren tussen 12 en 16 komen dus ik mijn moeder geregeld om er te zijn als monteur zou komen,  belt ze om 16.10 op dat er nog steeds niemand geweest was en dus heb ik haar maar gezegd te gaan, aangezien ik moest werken heb ik dinsdags nog gebeld om te checken of alles geregeld en in orde was voor donderdag , en heb telefoonnummervan mijn moeder erin laten zetten dat als er iets was er contact met haar opgenomen kom worden. Om 17.08 Was de monteur er voor een gesloten deur,  ik maar weer gebeld vandaag en werd er ook nog in eerste instantie gezegd dat aangezien de monteur wel geweest was maar er niemand thuis was, de gratis monteur bij aanmelding kwam te vervallen en ik deze keer zelf voor de kosten  moest betalen, maar dat was na navraag dus niet het geval in mijn situatie.

Dus maar weer afwachten wat het de komende keer weer voor leuks op brengt.

We blijven maar lachen , het is tenslotte prachtig kerst weer,  het hele land is positief en de nieuwe omegatron versie die vast wel weer ergens ontdekt zal worden zal van 2022 wel een superjaar van maken 😂😇

U ook fijne dagen toegewenst