Skip to main content

Vandaag stond ongevraagd een KPN verkoper aan de deur met het verhaal dat KPN de afgelopen maand glasvezel heeft aangelegd  in de buurt. Vreemd, dat ligt er inmiddels al een paar jaar, maar goed. Na navragen bij de verkoper hoe hij aan mijn contactgegevens komt , want ik ben geen klant van KPN, blijkt dat deze van KvK registraties komen.

 

Kort gezegd, begint KPN nu ook al met het misbruiken van deze gegevens? Ik weet nu in ieder geval een ding heel zeker: ik zal nooit maar dan ook nooit klant worden bij KPN of welk dochterbedrijf dan ook. Absoluut onaanvaardbaar deze praktijken en leugens.

Met het verkeerde been uit bed gestapt vanmorgen?


Nee, ik vind dit soort praktijken simpelweg niet aanvaardbaar. Eerst bleven ze bellen, ondanks het belmeniet register, en nu ook al aan de deur. Ik ben het zat, houd ermee op me de lastig te vallen KPN.


Nee, ik vind dit soort praktijken simpelweg niet aanvaardbaar. Eerst bleven ze bellen, ondanks het belmeniet register, en nu ook al aan de deur. Ik ben het zat, houd ermee op me de lastig te vallen KPN.

Het is jouw recht te vinden wat je wil van KPN. 

Maar ik ben benieuwd. Hoe weet je zeker dat het echt een verkoper in dienst van KPN was? 


Nee, ik vind dit soort praktijken simpelweg niet aanvaardbaar. Eerst bleven ze bellen, ondanks het belmeniet register, en nu ook al aan de deur. Ik ben het zat, houd ermee op me de lastig te vallen KPN.

Het is jouw recht te vinden wat je wil van KPN. 

Maar ik ben benieuwd. Hoe weet je zeker dat het echt een verkoper in dienst van KPN was? 

Groene KPN jas en pasje.