Skip to main content

Ik krijg van KPN bericht dat mijn apparatuur verstuurd is terwijl ik helemaal niets besteld heb. Is dit legitiem of kan ik dat pakketje beter niet aannemen?

Van welk emailadres is dit mailtje gestuurd? Mogelijk is het een phishing-email, indien dat het geval is er vooral niets mee doen.


@Simone Verduin  Mits je op korte termijn overstapt naar glasvezel.


Het lijkt een legitiem emailadres en het bevat een legitiem link naar PostNL. Er wordt ook niet gevraagd om gegevens. Maar dat wil nog niet zeggen dat niet iemand anders op de een of andere manier iets onder mijn naam heeft besteld. Ik vind het een beetje eng om een pakketje aan te nemen met spullen die ik niet besteld heb. Je hoort tegenwoordig zoveel rare verhalen….


Hoi @HansaanZet. Welkom op het KPN Forum. Ik zoek graag voor je uit of KPN apparatuur naar jouw adres heeft verzonden en wat er in het pakketje zit. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


@Vikash  Oeps, foutje ?


@Vikash  Oeps, foutje ?

My bad… Ik bedoelde natuurlijk @Simone Verduin :sweat_smile:


@Simone Verduin Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je inmiddels het pakketje hebt ontvangen en dat je er zelf al achter bent gekomen wat er in het pakketje zat. Als je het met ons wilt delen, graag! Ik ben eigenlijk zelf ook wel nieuwsgierig geworden, haha. :blush: