Ik word voortdurend lastig gevallen. Is dit kpn?? Ik weet het niet. Er stond een monteur voor mijn deur. Daar had ik nooit om gevraagd. Hij wou binnen komen. Is mij nog steeds niet duidelijk precies waarom. Maar fijn. Hij zou iets met het glasvezel doen. Maar ik heb het niet bij de gevel liggen.
Want een jaar geleden zou een aannemer, die bij de buren bezig was, mij ook wel even aanleggen. Prima, dacht ik. Maar hij kwam aan de deur dat hij naar de huisarts moest, zijn hond had hem eerder gebeten, maar hij zou terug komen. Hij is niet meer geweest.
Na een telefoon gesprek heb ik dit verhaal uitgelegd aan een medewerker. Genoteerd, zou je zeggen. Nou niets dus. Of....er zijn oplichters bezig. Want
Die ongevraagde monteur. Vooraf allemaal berichten in msn( of hoe heet dat) ik reageer daar nooit. Want ook ander oplichters vinden mij daar al.
Toen ik de monteur niet toeliet. Ging hij duidelijk een telefoontje plegen in zijn auto. En kwam terug met het verhaal, dat hij binnen wou komen om te zien of de kabel daar lag.
Ben ik nou gek? Ik zeg toch dat hij niet binnen ligt! Dus ik ben een leugenaar!? 2 tellen daarna, telefoon. Een oudere vrouw van kpn. Ik moest een nieuwe afspraak maken voor een monteur. Wat..!!?? Ik weer het hele verhaal. En luisteren? Nee natuurlijk niet. Erdoor heen teteren. En toen ik er klaar mee was, zei ze. Dan moet u binnen 2 mnd een nieuwe provider zoeken.
En nu krijg ik de brief waar ik om vroeg.
Maar ik geloof het niet meer. Nooit heb ik zoiets van kpn meegemaakt. Ik ben al 40 jaar klant. Dus word ik bespeeld? Zijn er oplichters bezig? Die zo bij je binnen willen komen?
Want ook die brief kan een kind nog I elkaar knutselen. En er staat dat je een kode moet intoetsen, als je hun belt. Ik ga dit absoluut niet doen
Iemand anders dit ook zo mee gemaakt?
Graag reacties. Gr.