Skip to main content

Na een maand is er helaas nog niets veranderd. Ondanks dat ik al jaren in het bel me niet register sta belt serviceteamm gewoon stug door. Ik herken de klacht van Maxmork, zeer frustrerend. Ik heb melding gemaakt bij het ACM, als ik opnieuw gebeld wordt ben ik voornemens juridische stappen te ondernemen tegen dit soort telefonische pesterijen! Het ergste? Ik heb kpn gevraagd om mee te denken in internetoplossingen voor mijn bedrijf, daar moet ik nog eens goed over nadenken nu ik deze ervaring heb!

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor vraag gemaakt

Hoi @Jordys89, wat ontzettend irritant zeg. Ik kan mij voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik mijn best doen om het te laten stoppen. 


Exact dezelfde ervaring. Serviceteamm belt namens KPN, maar hebben geen gegevens van je. Eerst vragen ze bij je op wat je exact hebt aan abonnenent. Dan vragen ze wat het kost en dan zeggen ze ‘dat moet toch goedkoper kunnen'. Vervolgens geven ze een aanbieding waarbij ze dan een dienst ‘vergeten’, lagere internetsnelheid geven en/of de BTW niet vermelden, waardoor het goedkoper lijkt. Als ik over wilde stappen moest ik wel mijn TV decoders laten vervangen. Dus van KPN naar KPN ‘overstappen’ en alle kastjes laten vervangen… Toen wist ik zeker dat hier niks van klopt. Graag een reactie KPN! Werken ze nu namens jullie of niet? Zelf geven ze aan van wel!!!!


@stefmol @Jordys89  Zijn van callcenters die random nummers bellen. Niet op in gaan, nummer blokkeren (als dat kan) en zoek de betreffende nummers op bij Wie heeft gebeld | Wilt u een onbekend nummer zoeken? Ze zeggen namens KPN te bellen maar tot nu toe is er vanuit KPN geen tegengas gegeven tegen dit soort praktijken…….:thinking:


Ik kan jullie nummers van de lijst halen zodat het niet meer voorkomt. 

Ze zeggen namens KPN te bellen maar tot nu toe is er vanuit KPN geen tegengas gegeven tegen dit soort praktijken…….:thinking:

En ook hier zijn we zeker heel erg mee bezig, daarbij is jullie feedback heel belangrijk.Â