Skip to main content

Ook ik heb nu hetzelfde probleem. Er werd mij bericht dat ik recht had op een monteur, omdat mijn internet test ontzettend laag scoorde. Vervolgens is er een monteur gestuurd en is mij telefonisch bevestigd, dat ik de kosten niet hoefde te dragen. Ook al zou het in rekening worden gebracht, dan zou ik de klantservice maar even te hoeven bellen en zou het worden gecrediteerd. Ondertussen ben ik twee maanden en een paar telefoontjes verder en is het bedrag nog altijd niet gecrediteerd. Ik vind het erg vervelend dat mij beloftes worden gedaan die niet worden nagekomen. De laatste keer kreeg ik te horen dat alleen de medewerker die mij de toezegging heeft gedaan dit voor mij kan regelen, maar dit vind ik toch ook wel erg kort door de bocht voor een bedrijf als KPN

Hoi @Abby83, Welkom op het KPN Forum. 

Bedankt dat jij bij voorbaat jouw klantnummer al aan jouw profiel hebt toegevoegd, ik heb het voor je uitgezocht. Ik zie dat mijn collega van de klantenservice inderdaad de toezegging heeft gedaan om de monteurs kosten te crediteren. Ik ga het voor je in de gaten houden om er voor te zorgen dat dit ook daadwerkelijk gebeurt. Ik kom bij je terug wanneer ik kan bevestigen dat het gelukt is. 


Hoi @Abby83, Welkom op het KPN Forum. 

Bedankt dat jij bij voorbaat jouw klantnummer al aan jouw profiel hebt toegevoegd, ik heb het voor je uitgezocht. Ik zie dat mijn collega van de klantenservice inderdaad de toezegging heeft gedaan om de monteurs kosten te crediteren. Ik ga het voor je in de gaten houden om er voor te zorgen dat dit ook daadwerkelijk gebeurt. Ik kom bij je terug wanneer ik kan bevestigen dat het gelukt is. 

Hoi Hanna,

 

Ondertussen zijn we weer twee weken verder en heb ik nog altijd geen nadere reactie ontvangen ook geen geld retour ontvangen. Het begint nu dan ook wel erg vervelend te worden.


Hoi @Abby83,

Wat vervelend dat je nog niks hebt gehoord, helaas heb ik zelf ook nog niks van mijn collega's vernomen. Bij deze bevestig ik dat het bedrag is gecrediteerd, ik hoop dat je dit bedrag op de eerste volgende factuur terug ziet, zo niet zie je het bedrag op de factuur van januari verschijnen. 


Reageer