Skip to main content

Het duurste en slechtste en meest respectloze provider van Nederland 

 

Admin: titel van je bericht gewijzigd

Karin Tempel‎ aan KPN

26 september · 

Schandalig KPN hoe jullie met mensen omgaan.
Ik meld, na een overlijden van mijn schoonvader, dat mijn schoonmoeder gaat verhuizen. We spreken mondeling af dat er een monteur op 3 oktober komt, want eerder kan niet. 🙄
Vandaag bellen jullie omdat wij nog geen afspraak met een monteur zouden hebben gemaakt....
wij geven aan dat de verhuizing vandaag plaats vindt.
Daarop annuleren jullie de hele verhuizing van het abonnement....

Meer weergeven — boos.

  • Joanne van Gelooven

    Joanne van Gelooven ze zeiden van de klantenservice dat bellen naar kpn gratis was,nou ik heb nu een rekening van 107 euro 🤬🤬🤬en het aller aller mooiste is ook nog dat ze na 45min aan de lijn te hangen ze gewoon opgooien,owww zo boos echt wat n k.. bedrijf KPN.en maar groter worden naar de klanten worden er wel de dupe van 🖕🖕🖕🖕

     

  • Andre van der Water Ik wacht op de monteur. Volgens klantenservice is de afspraak geannuleerd. Ik heb geen annulering doorgegeven.

     


Dit is mijn verhaal.


Ha Sander, welkom terug. Ik lees dat je heel ontevreden bent over onze dienstverlening. Je geeft ook drie andere voorbeelden waarbij het niet goed gaat. Dat is, op de zóveel klanten die we hebben, niet heel veel. Natuurlijk is elk probleem te veel, maar waar mensen werken, worden fouten gemaakt. In jouw topic lees ik dat de monteur niet komt. Dat is uitermate irritant en ik kan me heel goed voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Het is heel goed mogelijk dat deze ziek is of vertraging opgelopen heeft of er een noodgeval is, waar ergens geen diensten zijn. Bart zal in je topic reageren wanneer hij er aan toe komt. 


Admin: bericht verwijderd vanwege niet naleven huisregels


Ik proef een heleboel frustratie en dat is natuurlijk begrijpelijk als de diensten die je geleverd krijgt niet (goed) werken. Toch vraag ik me wel af of de manier waarop je die frustratie uit bijdraagt aan het verhelpen van de problemen die jij ervaart.


Ha @Sander Kuipers, zie dit als de eerste en meteen laatste waarschuwing. Ik begrijp dat je frustratie heel hoog zit, maar ik wens niet op deze manier aangesproken te worden en heb je bericht dan ook verwijderd. Mocht het je lukken om me fatsoenlijk te woord te staan, help ik je graag. Anders verzoek ik je op een andere manier contact met ons op te nemen.