Skip to main content

Waar en hoe ontslag nemen bij Kpn Services?  Ik betaal voor internet dat ik niet gebruik en het contract is afgelopen.

Even bij personeelszaken langs lopen denk ik? 


Ik regel dit alles liever online omdat ik niet genoeg tijd heb om te reizen


Goedemiddag @Jakub1! Als je het internet niet meer gebruikt, dan is het zonde om er nog voor te betalen. Heb jij het abonnement al opgezegd? Zo niet, dan kun je dat alsnog regelen: telefonisch, via onze chat of via een online opzegformulier

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Heb je het abonnement al wel opgezegd, een bevestiging ontvangen maar het abonnement loopt nog door, dan kijken we graag met je mee. Dat kan via de :point_up_tone4: bovengenoemde:point_up_tone4: contact mogelijkheden of via ons:

  • Vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef ook aan hoe en wanneer je het abonnement opgezegd hebt.
    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!