Skip to main content

Hallo KPN

Helaas waren jullie niet competitief met blackfriday en ben ik overgestapt naar Ziggo. De opzegging is prima verlopen en ik ben ruim 1,5 jaar glasvezel klant geweest. Na de opzegging ben ik blijkbaar in een mailsysteem terecht gekomen met mijn mail adres. 

Ik krijg mails over de glasvezel aanleg….die is al 1.5 jaar afgerond en in gebruik geweest. En afmelden werkt helaas niet dan ontstaat er een foutmelding. 

Hoe kunnen we dit stoppen? 

Dank voor jullie hulp.

 

 

 

Afmelden :

 

 

Hallo @Wopper ,

Blokkeer in jouw e-mailprogramma de afzender(s) mail@campagnes.kpn.com ,noreply@kpn.com en mogelijk nog andere gebruikte e-mailadressen van KPN. 


Hallo @Wopper ,

Blokkeer in jouw e-mailprogramma de afzender(s) mail@campagnes.kpn.com ,noreply@kpn.com en mogelijk nog andere gebruikte e-mailadressen van KPN. 

 

Nee natuurlijk niet, dan had ik deze post niet gemaakt😁. Ik wil wel de mails ontvangen met nieuwe aanbiedingen zodat ik over een jaar weer kan overstappen. Die vreemde glasvezel mails dient KPN te onderzoeken.

Elke partij die mail in bulk verstuurd heeft een plicht om afmelden mogelijk te maken, dit moet KPN herstellen. 

 


Hi @Wopper

Afmelden moet inderdaad gewoon mogelijk zijn. 😕 Wat als je het afmelden via een ander apparaat en een andere webbrowser probeert? Gaat het dan wel goed?

Zo niet, kun je dan ook vertellen vanuit welk mailadres deze mails verstuurd zijn?


Goedemorgen @Sanne_M  dank voor je reactie, de mails komen van campagne@kpn.com omdat het ontwerp de tekst bevat: “volg de aanleg van glasvezel”. Betwijfel ik of deze mail niet uit de glaspoort hoek komt…

Als ik op afmelden druk dan lijkt ik naar een mijnKPN achtige omgeving te gaan.

Ik had het al benadrukt: glasvezel is al 1,5 jaar opgeleverd en actief in deze wijk, dat maakt het een erg opmerkelijke mail.


Dank, ik ga het doorgeven aan onze communicatieafdeling! 

Probeer het afmelden in de tussentijd ook via een ander apparaat en een andere webbrowser. Wie weet dat het daar dan wel mee lukt. 🙂

Dank voor het melden in elk geval!


Hi @Sanne_M via een ander apparaat al getest maar vergeten te melden. Maakt geen verschil, de link in de email is verkeerd opgebouwd.


Check, dank voor het testen! Dan is het aan mijn communicatiecollega's om dit op te lossen. 🙂