Skip to main content

Ik zit hier vast verkeerd, maar ik krijg ( KPN ) post van mijn ex op mijn adres.

Ik ben bang dat wanneer ik het terugstuur, mijn post ook naar haar nieuwe adres gaat.

Help !

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik zit hier vast verkeerd, maar ik krijg ( KPN ) post van mijn ex op mijn adres.

Ik ben bang dat wanneer ik het terugstuur, mijn post ook naar haar nieuwe adres gaat.

Help !

Even bellen met 0800 0402 of langs een lokale KPN-winkel gaan @Fer2011 

 


Heb ik gedaan, konden niets voor me doen, wat ik op zich vreemd vind.

Mijn ex heeft op haar adres ook alles van KPN thuis, maar een aanmaning van haar mobiel komt op mijn adres. 

Volgens de KPN medewerker, moet zij haar juiste adres doorgeven, wat al bekend is omdat ze daar tv en internet van KPN heeft.


Hoi @Fer2011, welkom op onze community! Wat balen dat je nog steeds deze post krijgt, mijn collega's hebben hierin wel gelijk, de verantwoordelijkheid voor het aanpassen van het adres ligt bij de daadwerkelijke contractant. Zij zijn de enige die dit aan kunnen/mogen passen. Je kunt de brieven gewoon retoursturen, mijn collega's nemen dan contact met de contractant op.


Ik blijf dit raar vinden, mijn ex heeft een andere achternaam, woont op een ander adres, op haar nieuwe adres ( waar ze al 4 jaar woont )heeft ze tv en internet van KPN, maar een rekening van haar mobiel ( waarschijnlijk herinnering ) komt bij mij.

Je gegevens worden toch gecheckt? 

Ik kan toch ook geen abonnemet afsluiten en het adres van mijn buurman doorgeven, en vervolgens lekker niet betalen?

 


Ik kan toch ook geen abonnemet afsluiten en het adres van mijn buurman doorgeven, en vervolgens lekker niet betalen?

Nou... dat kan wel... als u het rekeningnummer van uw buurman weet, dan gaat u een heel eind komen denk ik.

Daarom is het belangrijk om nooit allerlei gegevens op internet rond te laten slingeren. 

Maar de simkaart word dan wel bij uw buurman bezorgd. Dus u zou er geen gebruik van kunnen maken. U moet dus nog iets verzinnen om die simkaart te onderscheppen. Misschien als hij op vakantie is en u voor de plantjes zorgt?

 


Ik kan toch ook geen abonnemet afsluiten en het adres van mijn buurman doorgeven, en vervolgens lekker niet betalen?

Nou... dat kan wel... als u het rekeningnummer van uw buurman weet, dan gaat u een heel eind komen denk ik.

Daarom is het belangrijk om nooit allerlei gegevens op internet rond te laten slingeren. 

Maar de simkaart word dan wel bij uw buurman bezorgd. Dus u zou er geen gebruik van kunnen maken. U moet dus nog iets verzinnen om die simkaart te onderscheppen. Misschien als hij op vakantie is en u voor de plantjes zorgt?

 

Nee dit hoeft niet, rekeningnummer of niet. Als ik nu bel en een verhuizing doorgeef en zeg dat ik op 1111AA woon met huisnummer 1 wordt dit gewoon doorgevoerd en worden facturen voortaan daarheen gestuurd. (Uiteraard niet met een fictief adres).

De betaling hoeft niet gedaan te worden door die bewoners en hun mogen de post weg gooien of retour sturen. Dat is uiteraard voor de contractant. In dit geval geeft Fer aan dat de naam van zijn of haar ex op de brieven staan dus is Fer nergens voor verantwoordelijk en hoeft zich ook zeker geen zorgen te maken.


Beste Nick, je zegt het kan wel, als je de buurman zijn rekeningnummer weet.

Ik ga het nog één keer  zeggen, er zal vast wel iemand zijn bij KPN die het snapt.

Zij ( mijn ex ) heeft al 4 jaar tv en internet van KPN op haar huidige adres. Dus haar gegevens zijn bij jullie bekend. Ook haar rekeningnummer, nu komt er een herinnering van een mobiel abonnement op mijn adres.

Ik heb het terug gestuurd naar jullie, mocht ik nog meer krijgen met haar naam gaat het de prullenbak in. Ik heb hier al veel teveel energie ingestoken.

 


Beste Nick, je zegt het kan wel, als je de buurman zijn rekeningnummer weet.

Ik ga het nog één keer  zeggen, er zal vast wel iemand zijn bij KPN die het snapt.

Zij ( mijn ex ) heeft al 4 jaar tv en internet van KPN op haar huidige adres. Dus haar gegevens zijn bij jullie bekend. Ook haar rekeningnummer, nu komt er een herinnering van een mobiel abonnement op mijn adres.

Ik heb het terug gestuurd naar jullie, mocht ik nog meer krijgen met haar naam gaat het de prullenbak in. Ik heb hier al veel teveel energie ingestoken.

 

@Fer2011 Hai Fer, je hebt het over internet en tv en over mobiel. Dit zijn verschillende diensten. Het kan zijn dat het mobiele factuur adres op 1 of ander manier nog op het oude adres waar jij met haar samen woonde staat, dus jouw adres. Misschien heeft ze al die tijd netjes betaald maar nu op 1 of ander manier niet meer oid. Al dan niet als zij nooit het mobiele factuur adres heeft veranderd kan het wel degelijk zo zijn dat de betaal herinneringen dan naar jou adres automatisch toegestuurd worden dit is een automatisch proces. Zij moet deze immers wijzigen, jou ex is contract en dient dit aan te passen naar haar adres waar ze nu al 4jr woont. Dan kan je idd dit soort situaties krijgen. Hopelijk kan je haar op 1 of ander manier melden dat zij moet wijzigen. Succes!!


Zij heeft haar nieuwe abonnement afgesloten toen ze al op haar nieuwe adres woonde. Dat heeft hier nooit geregistreert gestaan


Zij heeft haar nieuwe abonnement afgesloten toen ze al op haar nieuwe adres woonde. Dat heeft hier nooit geregistreert gestaan

Ok, toch is het gewijzigd het kan niet anders. Het lijkt mij heel sterk dat KPN dit zelf gaat wijzigen. 


Ik denk dat er iemand ergens niet opgelet heeft, maar ik heb mijn plicht voldaan, en laat het hierbij.


Reageer