Skip to main content

ik heb op 19 juni een aanvraag gedaan voor een glasvezel abonnement. de leverdatum gezet op 1 augustus. dat werd 4 augustus, toen 11, 24 augustus en nu 7 september. De reden: de wijkcentrale is nog niet geinstalleerd. Kan iemand mij vertellen wat ik nu kan verwachten?

Hallo @MarcelSmoor geduld hebben, kan maanden uitlopen.

Via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer de status van je aansluiting volgen.

 

 


Hoi @MarcelSmoor, welkom bij ons op het forum. Het is afwachten tot KPN Netwerk en de aannemer het hebben aangesloten, daarna zullen wij in beeld kunnen komen. KPN Netwerk is een apart bedrijf met een gescheiden administratie, waardoor wij hier weinig meer over kunnen zien.

Dit is geen gekke situatie. Ik zou zelf bijvoorbeeld 2 maanden geleden glasvezel krijgen, en het staat nu voor april volgend jaar op de planning.


ik ben gisteren aangesloten, dat duurde precies 15 mniuten. Dt kun je wel aan… ZIGGO overlaten. KPN order geannuleerd. En met mij nog een heel aantal buren.

400MBit is meer dan voldoende

 


Tsja als de infrastructuur er ligt dan is het allemaal niet zo moeilijk. 


Het belangrijkste is dat je een werkende verbinding hebt inderdaad. Doordat het glasvezelnetwerk nog niet gereed is, zijn beide situaties niet met elkaar te vergelijken zoals Joep al noemt. 

Mochten wij in de toekomst nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.