Skip to main content

Ik heb sinds een paar weken geen wifi op bepaalde plaatsen in ons huis. Voorheen geen problemen gehad. Wifi manager valt weg zodra ik op een van die plaatsen sta waar dus helemaal geen bereik is. Ik heb 3 superwifi punten en 2 extenders. Dit alles aangesloten op een zte V10 box. 

Dan moet je eerst inzichtelijk hebben wat die Superwifi’s wel of niet doen, en wat die extenders wel of niet doen. Dus de signalen bekijk via een wifi analyser app en tellen. Stralen ze uit wat ze zouden moeten? 3x de Superwifi’s? Of minder? Wat zegt de thuisapp? Stralen die extenders de juiste wifi uit?


Lijkt me meer een klusje voor KPN, het heeft al jaren goed gewerkt, nu ineens alleen in de huiskamer nog bereik. Als ik de kamer uitloop is de wifi weg terwijl de superwifi punten gewoon groen zijn. Als ik het zo eens lees ben ik toch niet de enige met wifi problemen


Lijkt me meer een klusje voor KPN

U kunt hier een monteur inplannen:

https://www.kpn.com/service/monteur.htm

Reken er wel op dat u er voor moeten betalen. 


Kpn kan het allemaal voor u doen maar dat kost geld.  We willen u hier helpen maar dan hebben we info nodig. Dus vertel maar hoe het netwerk er bij u uit ziet. Wel of niet bekabeld etc.


Hoi @Hamagna, Dennis en Nick hebben je al een aantal suggesties en tips gegeven zo te zien. Heb je ze allemaal al kunnen bekijken?

We kunnen hier ook met je meedenken, maar dan hebben we meer informatie nodig zoals Joep al noemt. Hoe meer je kunt vertellen over hoe de aansluiting zit, oh meer wij mee kunnen denken.