Skip to main content
Antwoord

Opdringerige verkoop techniek KPN

• May 16, 2025
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Erg ontsteld ben ik over het feit dat een tussenpersoon van KPN zich toegang heeft verschaft tot een voor publiek gesloten gang van een bejaardentehuis en mijn hoogbejaarde schoonmoeder met valse voorwendselen een abonnement heeft aangesmeerd. Haar Ziggo zou te oud zijn en het kastje fout, niet snel genoeg voor haar persoonlijk alarm en veel te duur etc.

Terwijl ze aangaf dat haar dochter dit allemaal regelt en dat hij contact met haar moest opnemen is deze man de woning in gegaan en heeft van allerlei gegevens opgevraagd en heeft vervolgens de overstap naar KPN in gang gezet..

Simpelweg een schande! Dat KPN zich inlaat met dit soort verkooptechnieken!

Beste antwoord door bnh

Erg ontsteld ben ik over het feit dat een tussenpersoon van KPN zich toegang heeft verschaft tot een voor publiek gesloten gang van een bejaardentehuis en mijn hoogbejaarde schoonmoeder met valse voorwendselen een abonnement heeft aangesmeerd. Haar Ziggo zou te oud zijn en het kastje fout, niet snel genoeg voor haar persoonlijk alarm en veel te duur etc.

Terwijl ze aangaf dat haar dochter dit allemaal regelt en dat hij contact met haar moest opnemen is deze man de woning in gegaan en heeft van allerlei gegevens opgevraagd en heeft vervolgens de overstap naar KPN in gang gezet..

Dit is onacceptabel en dient grondig te worden onderzocht. 

Dit is absoluut niet de gebruikelijke werkwijze bij KPN. 

Mijn advies is om dit verhaal in een klachtenformulier te zetten, zodat de juiste afdeling doorgaans binnen enkele dagen contact met u kan opnemen om samen een passende oplossing te vinden. Daarnaast kan deze medewerker een intern onderzoek starten.

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 16, 2025

Kpn weet natuurlijk niet dat een verkoper op deze manier werkt. Sterker nog kpn is daar helemaal niet van gediend en is blij dat u daar melding van maakt. Wilt u in uw profiel zetten waar en wanneer dat was? U kunt dat doen bij persoonlijke gegevens. Hier gaan ze dan zeker mee aan de slag.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 16, 2025

Dit is onacceptabel en dient grondig te worden onderzocht. 

Dit is absoluut niet de gebruikelijke werkwijze bij KPN. 

Mijn advies is om dit verhaal in een klachtenformulier te zetten, zodat de juiste afdeling doorgaans binnen enkele dagen contact met u kan opnemen om samen een passende oplossing te vinden. Daarnaast kan deze medewerker een intern onderzoek starten.

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 19, 2025

Goedemorgen ​@JanAmstedam , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Kan me er echt alles bij voorstellen dat je ontsteld bent over de manier waarop dit is verlopen, dit is natuurlijk niet hoe het hoort en ik schrik er eigenlijk ook van. Zoals ​@bnh hierboven al aangeeft, kun je in dit geval het best een klacht indienen zodat hier werk van kan worden gemaakt. Daarvoor kun je dit formulier gebruiken. Wanneer je deze invult, zal er binnen enkele werkdagen contact met je worden opgenomen om je klacht verder te bespreken. Laat je ons hier ook nog even de uitkomst weten?