Skip to main content

Ik wil graag een onderzoekje doen naar de maximale internetsnelheid per adres en de type verbinding. Hiervoor heb je op www.breedbandatlas.nl al mooie info maar wel verouderd. Via de postcodecheck van KPN kun je actuele maximaal haalbare snelheden en de verbinding zien. Maar dit kan voor 1 adres tegelijk en ik ben geinteresseerd in heel Nederland 🙂 Deelt KPN deze data als open data of staan jullie hier voor open?

Veel grote bedrijven en overheden als Liander, CBS, KNMI, Kadaster enGemeentes delen al data via hun website. Wel zag ik voor de zakelijke markt een data hub maar dat is te groot en complex voor mij als particulier.

 

Ik wil je graag helpen Vincent, maar ik ben bang dat ik geen dergelijke uitdraai voor je klaar heb liggen. Als we dit al hebben dan durf ik je ook niet te zeggen of we dit openbaar willen delen. De site die jij meestuurt lijkt inderdaad goed aan te sluiten bij je onderzoek. Misschien kun je hun contacten voor de meest recente info? Wil je toch nog een poging wagen bij ons, dan kun je jouw vraag beter stellen bij ons team van Mediarelaties


Reageer