Skip to main content

Hi,

 

Ik heb mijn facturen vandaag na blokkade van mijn diensten betaald om 16 uur middels Ideal. Echter ben ik nog steeds niet gedeblokkeerd. Op de site staat de je binnen 2 uur weer gebruik zou moeten kunnen maken van de diensten. Kan iemand mij misschien meer opheldering geven hierover?

 

 

Gr,

 

John

Hoi John, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na.  Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Welke bedrag heb je overgemaakt? En hoe heb je dit precies gedaan? Zelf handmatig via internetbankieren? Of via onze website? 


Hoi Alex,

 

Dat heb ik nu gedaan. Nog steeds geen internet/tv.

Ik heb via ideal betaald en het ging om een bedrag van 239.66 euro.

 

Hoop dat jij mij verder kan helpen.

 

 

Gr

 

John

 

 

 

 


Hi John, ik zie dat het inderdaad geblokkeerd is. 

Heb je dit daadwerkelijk via deze site gedaan via iDeal of heb je zelf het bedrag en rekeningnummer ingevoerd? https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/ik-betaal-nu.htm Ik zie namelijk nog geen betaling bij ons binnen, iets dat vrijwel direct verwerkt hoort te zijn. Is dit ook van je rekening afgegaan? 

Zo ja, dan zullen wij morgen de afdeling Collections benaderen om te kijken of zij een oorzaak kunnen zien. 

Ik hoor dit graag van je.


John, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.