Skip to main content

[Opgelost] Internetstoring in Maarssen

[Opgelost] Internetstoring in Maarssen
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

151 reacties

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 januari 2022
Shyrin_ schreef:
Seljo schreef:
NVW schreef:

Klanten die ook mobiel KPN  hebben krijgen heel veel MB extra sinds gisteren.  Is er ook een regeling voor mensen die wel internet en tv hebben maar geen  mobiele telefoon?  De 4g bundels vliegen er hier door heen.  En het is online open  dagen dag voor veel middelbare scholen.  Die willen we graag kijken. Als beroerd genoeg dat het online moet maar willen het niet misssn.

Kpn laat de kanten in de kou staan. Geen regeling voor klanten zonder direct kpn abonnement. Ik heb kpn via Simyo. Gelukkig al iets van Simyo gehad. Kpn stuurt je mee een kluitje in het riet. Je kan compensatie aanvragen na de storing. Dat is geen oplossing.

die willen ze kennelijk niet geven 

De oplossing is dat de storing verholpen wordt en daar wordt aan gewerkt. Fijn dat je iets van je eigen mobiele provider gehad hebt! :thumbsup_tone4:

@Essie2022 Super! Ik heb de bundel geactiveerd op jouw nummer, hetzelfde geldt voor jou, @RickR2404.

@Maarssen22 Helaas kan het, ook voor een A-merk, complexer liggen om op te lossen! Updates zijn te vinden in het startbericht van dit topic. Helaas is er op dit moment geen update te melden!

@Shyrin_  ontzettend bedankt voor het meedenken!

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 29 januari 2022
Maarssen22 schreef:

Dat het complex is voor KPN Internet is inmiddels duidelijk, dat er geen uitleg wordt gegeven door KPN waarom het zo complex is wekt verbazing.

Volgens mij is de complexe fase al lang achter de rug (de glasvezels zijn al lang gemaakt) en is het nu een kwestie van extra kosten moeten maken om mensen in het weekend te laten werken. Maar ik kan het verkeerd hebben.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7097 reacties
  • 30 januari 2022

Goedemorgen! 

De storing is inmiddels verholpen, om 06.30 uur vanochtend hebben wij het bericht gekregen van de aannemer dat de verbinding hersteld is. Excuses voor het ongemak!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7097 reacties
  • 30 januari 2022
Mahen3 schreef:

Noodpakket extra GB? Ik merk er nog vrij weinig van😒

Helaas waren niet alle postcodes bekend, waardoor je niet automatisch een bundel gekregen hebt. De storing is inmiddels verholpen! 

Maarssen22 schreef:

Dat het complex is voor KPN Internet is inmiddels duidelijk, dat er geen uitleg wordt gegeven door KPN waarom het zo complex is wekt verbazing.

De uitleg staat in het startbericht van het topic: De kabel is beschadigd geraakt bij een brug die wordt gerenoveerd. Daardoor is het moeilijk om bij de beschadiging te komen... / Er is een kabel stuk die bij een brug ligt. Dit maakt de reparatie niet makkelijker… Dat is de informatie waarmee we het moeten doen!

csmale schreef:
Maarssen22 schreef:

Volgens mij is de complexe fase al lang achter de rug (de glasvezels zijn al lang gemaakt) en is het nu een kwestie van extra kosten moeten maken om mensen in het weekend te laten werken. Maar ik kan het verkeerd hebben.

De aannemer heeft zijn uiterste best gedaan om de verbinding te herstellen en heeft hier ook extra mensen voor ingezet, dus je aanname klopt niet @csmale
Ik snap het hoor, geen internet en/of geen TV heeft een grote impact en daar zijn wij ook niet blij mee, zeker omdat het verbinden van mensen bij ons op nummer 1 staat. Niemand heeft er baat bij als een storing onnodig langer duurt, ook wij niet. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 30 januari 2022

Dank voor het doorwerken, ook in het weekend. Sinds 1.45 vannacht weer verbonden! Hopelijk is de aannemer bij de brug in het verdere verloop extra voorzichtig :)

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 30 januari 2022

Sorry KPN maar ik heb nog steeds geen internet met postcode 3601xb. Dus opgelost? Wellicht voor een aantal huishoudens hier werkt het nog steeds niet!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

@Mahen3 ik heb wel een afmelding voor de gehele storing ontvangen.. Zou jij het glasvezelkastje eens twee minuten stroomloos willen maken en je modem uit en aan willen zetten?

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 30 januari 2022

@Marcia_ ik krijg nu de melding dat er iets met de breedband IP connectie is. Dit heb ik overigens voor de storing nooit gehad. Wat nu?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7097 reacties
  • 30 januari 2022

Het modem resetten, maar dat heb je volgens mij al gedaan met onze telefonische klantenservice. Werkt alles nu weer?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 30 januari 2022

Beste KPN, wat is de tegemoetkoming door het ongemak van 3 dagen geen internet, tv/radio en tel, als je geen mobiel tel. abonnement hebt bij KPN?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17612 reacties
  • 30 januari 2022

Hallo @DDD007 , kijk daarvoor op deze pagina: Vergoeding | KPN.com

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 30 januari 2022

@Shyrin_ helaas niet ! Ben erg benieuwd hoe snel er een monteur voor de deur staat. Afwachten dus ☹️

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 30 januari 2022

Dat hoop ik ook @Mahen3, ik zie in ieder geval dat er melding openstaat. Mijn collega's gaan er mee bezig. Hoor graag van je als het is opgelost. Als je toch nog vragen hebt dan wil ik je vragen om een nieuw topic aan te maken hiervoor. We helpen je graag verder. 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 31 januari 2022

't Lijkt erop dat de volgende kabel is stuk getrokken…
Topic maar weer heropenen?!

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Kharazhas
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 31 januari 2022

Je zou denken dat de aannemers hun huiswerk wel doen voordat ze de boel laten opengraven. 

Ook hier zitten we op de internet bundel nu. Hopen dat het dit keer niet weer 40u duurt voordat het opgelost is.

Admin: bericht mee verplaatst

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17612 reacties
  • 31 januari 2022

Was het probleem wel opgelost en nu weer teruggekomen?
Bel KPN via 0800-0402. Hier kan een reactie van een medewerker 1-2 dagen duren.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 31 januari 2022

Was een complexe kabelbreuk door graafwerkzaamheden. Dit is gerepareerd, maar alles klapt er zojuist weer uit.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17612 reacties
  • 31 januari 2022

Ik kijk even of ik een KPN moderator kan inseinen, maar zelf bellen met 0800-0402 is sowieso voor jullie de beste aanpak.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 31 januari 2022

Beroerde is, ik neem op dat adres (staat een webserver) geen KPN diensten af, maar de aanbieder gebruikt wel het glasvezelnetwerk. Dus voor mij kunnen ze niet veel oplossen. Ik zal weer netjes in de wachtmodus moeten.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17612 reacties
  • 31 januari 2022

Tja, dan zal jouw aanbieder in actie moeten komen.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 31 januari 2022

Maar die kan met een stuk glasvezelnetwerk ook niet veel. De infrastructuur hier is van de KPN. Vandaar dus mijn vraag of het opnieuw de infrastructuur - kapotte kabel - is of niet.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17612 reacties
  • 31 januari 2022

Ik heb de moderators een seintje gegeven, hopelijk kunnen ze snel even meekijken.

Boke1981 schreef:

Maar die kan met een stuk glasvezelnetwerk ook niet veel.

Maar als afnemer van de diensten kan die wel de storing aanmelden.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 31 januari 2022

Wel triest dat deze melding niet gemeld staat bij de storingen op KPN. 

Beetje moedeloos wordt je ervan. Volgens de sitre is er namelijk niets aan de hand!

Jasper van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 16228 reacties
  • 31 januari 2022

Hi all, de storing lijkt inderdaad de kop weer op te steken, dat is heel vervelend! We hebben dit topic heropend en de berichten er mee samengevoegd. Het lijkt erop dat het mobiele netwerk nu ook getroffen is door de storing. Via dit topic houden we jullie wederom op de hoogte van de voortgang!

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 31 januari 2022

weer geen internet en de klantenservice lukt het niet om de Dongel opnieuw te activeren…. klantenservice zegt dat ik er geen recht op heb. → lekker thuis werken zo