Skip to main content


Storing MijnKPN

Er is op dit moment een storing gaande met MijnKPN.

Je kan hierdoor niet inloggen en dus geen MB's delen, facturen inzien, geen wijzigingen doorvoeren etc.
Onze klantenservice ervaart dezelfde storing: het vriendelijke verzoek is om op een later moment contact met ons op te nemen.


Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. 
Onze excuses voor het ongemak! 

Update 15-05-2022 om 14:29 uur De storing is verholpen.

Zag deze melding meer op het forum na zoeken en vraag me af of er een (algemene) storing is. Login via Safari. 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Dat klopt @Anneke-Anna , er is op dit moment inderdaad een storing in een achterliggend systeem. De superusers waren al ingeseind door de moderators. Hopelijk kan het snel opgelost worden door KPN. 

 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Blijkbaar is een deel opgelost, ik kon met mijn KPN id niet eens inloggen op het forum.


Inlog forum&mijnkpn gelukt 😅🍀


Hello, 

 

I have received 18 and more emails with title "Bevestiging wijziging gegevens" in less than 5 hous, why is that? It is quite boring to be honest.


*Admin: merged with existing topic


Hi @MartiG, there is a malfunction in an underlying system at the moment. KPN is currently investigating.



*Admin: merged with existing topic


Heb helaas hetzelfde probleem. Kon afgelopen dagen weken gewoon mijn mobiele en thuis abonnementen in MijnKPN (web) zien, maar sinds vanochtend alleen nog maar mobiel. Bij Thuis staat “Adres niet geladen”.

 

Uiteraard ook cookies/cache geleegd en andere browser (zelfs andere computer) maar helaas…….

 

Toen de MijnKPN app geinstalleerd…….daar kan ik inloggen, maar waren er helemaal geen producten/diensten op het scherm (ook mobiel niet). Kon dus ook niet de tip van hierboven uitvoeren, omdat ik niet verder kom. In de web app kun je dat ontkoppelen/verbergen ook niet doen zie ik. 

Heb het hele spul aan de kant gelegd en 10 minuten later weer de app geprobeerd………...toen werd alles WEL direct zichtbaar (zowel mobiel als internet thuis), dus zonder enige handeling te hoeven doen. In de web app nog niet, maar daar uitgelogd en weer ingelogd en daar is nu ook alles weer zichtbaar. 

 

Lijkt nu dus (tijdelijk?) opgelost, maar wilde dit toch even melden, want het ligt dus blijkbaar niet (altijd) aan de gebruikers kant, maar mogelijk een glitch aan de server kant, die nu weer opgelost lijkt? Even wachten en tijdje later opnieuw proberen zou dus kunnen helpen. 


*Admin: reactie verplaatst naar bestaand topic


Ok. Good to know that this will stop. Thanks.


*Admin: merged with existing topic


Heb helaas hetzelfde probleem. Kon afgelopen dagen weken gewoon mijn mobiele en thuis abonnementen in MijnKPN (web) zien, maar sinds vanochtend alleen nog maar mobiel. Bij Thuis staat “Adres niet geladen”.

 

Uiteraard ook cookies/cache geleegd en andere browser (zelfs andere computer) maar helaas…….

 

Toen de MijnKPN app geinstalleerd…….daar kan ik inloggen, maar waren er helemaal geen producten/diensten op het scherm (ook mobiel niet). Kon dus ook niet de tip van hierboven uitvoeren, omdat ik niet verder kom. In de web app kun je dat ontkoppelen/verbergen ook niet doen zie ik. 

Heb het hele spul aan de kant gelegd en 10 minuten later weer de app geprobeerd………...toen werd alles WEL direct zichtbaar (zowel mobiel als internet thuis), dus zonder enige handeling te hoeven doen. In de web app nog niet, maar daar uitgelogd en weer ingelogd en daar is nu ook alles weer zichtbaar. 

 

Lijkt nu dus (tijdelijk?) opgelost, maar wilde dit toch even melden, want het ligt dus blijkbaar niet (altijd) aan de gebruikers kant, maar mogelijk een glitch aan de server kant, die nu weer opgelost lijkt? Even wachten en tijdje later opnieuw proberen zou dus kunnen helpen. 


Er is/was een storing.