Skip to main content

Storing regio Eindhoven

 

Er is op dit moment een algemene storing gaande met alle diensten in de regio Eindhoven. Het gaat om een gebied met postcodes uit het bereik 5622 t/m 5624.

We werken er hard aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. 

Onze excuses voor het ongemak!

Update 27-03-2023 12:30

De storing is verholpen, de diensten werken weer.   

 

Update 27-03-2023 09:50
Er is een stroomonderbreking in de wijkcentrale. Hiervoor hebben wij de energieleverancier aangestuurd om dit te verhelpen. De verwachting was dat dit ook vannacht zou lukken. Vandaar de originele eindtijd op onze site van 01:15. 

Helaas is het niet gelukt om dit vannacht te kunnen herstellen. Er wordt op dit moment nog aan gewerkt. ​​​

Hello KPN,

I am experiencing a problem, my internet connection suddenly disappeared and the routeur is blinking (Wi-Fi and Internet LEDs are switching on and off constantly). Furthermore, the LED « Glas » is also off. I did not experience anything like that before. Do you what is going on? 
thanks and best,

Théo


There is a problem reported in the KPN network. So not much that you can do at this point. 


Vanavond is er een storing in de buurt geweest vanaf 20.19. Volgens de storing site is die verholpen. Internet werkt echter niet meer bij ons thuis. Storingstool zegt dat alles goed is. Alle stappen doorlopen om de boel aan praat te krijgen zonder succes. De lamp 'Glas' op het glasvezel kastje brand nog steeds niet. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?


Weet niet welke stappen je gedaan hebt, maar als dat niet helpt bel dan met KPN op 0800 0402. Voor problemen of storingen 24/7 beschikbaar. 


voor de zekerhid nog even het Glasvezelaansluitpunt 2 minuten stroomloos maken als dit niet helpt zoals RBxx al aangeeft 0800-0402 bellen.


I have the same problem! I have tried disconnecting the glas box power for 30 seconds then plugging it again but the indicator for the glas is still not lit.


Yesterday around 20:10 there was a disruption in my region. Around 21:30 I received a notification from kpn that the problem was solved but I still have no internet at home. The indicator light for glas on the glas box is not lit and also my modem sees there is no internet. I followed the steps in the troubleshooter by disconnecting power to the glas box for 30 seconds, then connecting again. I did the same thing for my modem as well. I also reset my modem to factory settings, but nothing has solved this problem!


Same here


Internet glas doet het niet, was tv aan het kijken en rond 21:00 . Floep weg beeld en internet. Glas lamp brand niet. Glas modem gereset. Rest vd apparatuur geretest. Helpdesk gebelt. Waarscheinelijk fout in centrale of wijkkast? Dinsdag monteur beschikbaar. Tv deed weer even toen was weer weg. Duidelijk een server fout. Call werden gesloten zonder client test. 


Hier zelfde probleem regio Woensel zuid-oost, Eindhoven, al sinds 20:00 gisteravond, heel even dacht ik dat het weer werkte maar sindsdien geen internet, geen TV, geen telefoon, helemaal niks.

Gebelt met de helpdesk, het zou voor 01:15 opgelost zijn!

Onze hele mobiele databundel gaat eraan, kan niets doen.

 

Krijg ik mijn € 68,55 terug van deze maand, die afschrijving werkt namelijk altijd!

 


Internet glas doet het niet, was tv aan het kijken en rond 21:00 . Floep weg beeld en internet. Glas lamp brand niet. Glas modem gereset. Rest vd apparatuur geretest. Helpdesk gebelt. Waarscheinelijk fout in centrale of wijkkast? Dinsdag monteur beschikbaar. Tv deed weer even toen was weer weg. Duidelijk een server fout. Call werden gesloten zonder client test. 

 

Hier zelfde probleem regio Woensel zuid-oost, Eindhoven, al sinds 20:00 gisteravond, heel even dacht ik dat het weer werkte maar sindsdien geen internet, geen TV, geen telefoon, helemaal niks.

Gebelt met de helpdesk, het zou voor 01:15 opgelost zijn!

Onze hele mobiele databundel gaat eraan, kan niets doen.

 

Krijg ik mijn € 68,55 terug van deze maand, die afschrijving werkt namelijk altijd!

 

Dinsdag monteur beschikbaar ← ?? Hoezo dat? 

 


 

Wie heeft er een einddatum gegeven aan deze storing van 27 maart om 01:15 uur?

Het werkt 6 uur later nogsteeds niet.

 


Hier hetzelfde,heb net gebeld en vanmiddag komt een monteur dus ik ben benieuwd 


Ik heb net KPN aan telefoon gehad.

De storing is blijkbaar nog niet geholpen. Ze weten nog niet wanneer het probleem opgelost is.

 @R. van Gastel ik ben ook in Woensel. 

Ik heb 100GB gekregen om vandaag toch thuis te kunnen werken. 

@TravelingIronman there is a malfunction sinds yesterday 20.00. The have no solution yet and they couldn't say when the problem is solved. I have got 100GB extra this month to use my phone as a hot-spot for internet.


Toch wel tegenstrijdige berichten bij mij was geen storing te vinden en moet er een monteur komen terwijl ik nog heb gezegd dat ik niet de enige was met dit probleem 🤔


Goedemorgen @Hugues, @Theo Jean, @RuudKrijnen, @TravelingIronman, @Rob040, @R. van Gastel, @Am040woensel!

Zoals jullie gemerkt hebben, hebben we een storing in jullie regio. Ik heb hiervoor dit storingstopic aangemaakt en jullie losse berichten hierheen verplaatst. Zie het startbericht voor de stand van zaken. We geven updates hier zodra we ze hebben.

As you've noticed, we have a general disturbance in your area. I've made this general topic to keep you informed and moved all messages here. The starting message of this topic will be used to post updates when we have them.


Ik heb iemand van KPN aan telefoon gehad, die gaf aan dat stroomstoring was. Vanaf 6:30 zou monteur bezig zijn


I called customer service and they also told me initially that there is no disruption before finally realized it was still an active disruption. For now I have received extra data so I can use my mobile hotspot to still work. @Erik_ I appreciate that you created this new topic so we can have updates.


I called customer service and they also told me initially that there is no disruption before finally realized it was still an active disruption. For now I have received extra data so I can use my mobile hotspot to still work. @Erik_ I appreciate that you created this new topic so we can have updates.

This happened because we also had a malfunction in our internal system that matches active service disruptions with our technical program. Normally, when a customer calls us, we open our technical program and immediately get a pop-up about any disruptions in their postcode area. That wasn't the case with the current disruption. That has now been fixed. So, if someone from the affected area calls us, they got properly informed now.

About the disruption itself, no further updates as of yet.

 

We hadden ook een verstoring in ons interne systeem dat storingen match met het technisch programma. Normaal als iemand ons belt en er is een storing, dan krijgen we gelijk een pop-up zodra we het technisch programma openen. Dat was met deze storing niet zo, maar is inmiddels hersteld.

Over de storing zelf nog geen verdere update.


Kreeg zojuist een push melding van mijn NAS, Connection has been resumed since 2023-03-27 11:43:08 +02:00


Kreeg zojuist een push melding van mijn NAS, Connection has been resumed since 2023-03-27 11:43:08 +02:00

Ha, mooi!

 

Hier nu ook officieel bevestiging dat de storing is verholpen. De diensten zijn voor iedereen hersteld :)