Skip to main content

Ik heb laatst opgewaardeerd tot koper 200 mbit, waarbij ik begrijp via dit forum dat het ook gebruikelijk is dat er iemand langs zou moeten komen om de pair-bonding te regelen. Dit is echter niet automatisch gebeurd, net als in 2 andere topics. Gaat er nu wat mis bij KPN bij de opwaardering van een abonnement of is die monteur niet nodig?

In de tussentijd betaal ik vrolijk door voor 10 mbit/s meer dan mijn vorige abonnement, wat 10 euro per maand goedkoper was, lijkt me niet een geweldige deal :upside_down:

Het is maar de vraag of er op uw adres überhaupt pairbonding mogelijk is. Weet u dit zeker?


Ik kreeg bij de check van de postcode te zien dat ik tot 200 mbit op mijn adres kon krijgen, ook in het aanbod wat ik kreeg van KPN was het duidelijk dat dit een keuze was. 


Hallo @ttroost 

Kan je een screenshot laten zien van de volgende pagina als je je postcode/huisnummer invult?

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl

Poets wel je postcode even weg.


Hallo @ttroost 

Kan je een screenshot laten zien van de volgende pagina als je je postcode/huisnummer invult?

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl

Poets wel je postcode even weg.

Helaas krijg ik een “Access is not allowed from your region”, terwijl ik geen verzoeken blokkeer en niet achter VPN zit. Met meerdere browsers geprobeerd.


Ah, dan is bij jouw aansluiting IPv6 actief. Dan werkt die pagina niet meer. Jammer, daar had je kunnen zien welke snelheid met en zonder pairbonding mogelijk is.

Misschien is er wel de mogelijkheid tot Vplus (200 Mbit/s) zonder pairbonding.


 


 

Waar komt deze schermafdruk vandaan?


Mogelijk is het isra al gereed, of krijg je Vplus zoals @RBxx meld. 


Goedemorgen @ttroost, het is goed mogelijk dat zoals @RBxx al aangeeft er Vplus (200 Mbit/s) zonder pairbonding mogelijk is op jouw adres. Dan is pairbonding niet meer nodig en komt er ook geen monteur bij jou thuis. Als je jouw profiel invult dan kan ik het voor je nakijken. 


Goedemorgen @ttroost, het is goed mogelijk dat zoals @RBxx al aangeeft er Vplus (200 Mbit/s) zonder pairbonding mogelijk is op jouw adres. Dan is pairbonding niet meer nodig en komt er ook geen monteur bij jou thuis. Als je jouw profiel invult dan kan ik het voor je nakijken. 

Dank voor het bericht. Ik heb mijn profiel bijgewerkt :)


Ik heb even gekeken en het is inderdaad zo dat jouw verbinding VPlus is en daardoor is pairbonding niet nodig voor de 200mbit snelheid