Skip to main content

Ik heb na bijna 30 jaar klant te zijn geweest KPN de laan uit gestuurd wegens wanprestatie.

Krijg vandaag een rekening over de periode 19/12/2020 t/m 18/1/2021 ten bedrage van € 85,75. Dit klopt natuurlijk niet als de hele KPN meuk per 12/1/2021 is opgezegd.

Omdat het per automatische incasso wordt geïnd, neem ik aan dat die € 20,01 teveel terstond wordt gerestitueerd?

Ben er helemaal klaar mee wat KPN betreft!

Dat kan zomaar februari worden, maar u mag er vanuit gaan dat je dat terug krijgt.


Zo @Adjudant slecht geslapen vannacht?? 


@Joep1965 Adjudant is hier al wat langer mee bezig. Check de historie van zijn berichten en topics.


Ik zag het @Nick83 en zag meteen dat het geen lachebekje is.


Ik zag het @Nick83 en zag meteen dat het geen lachebekje is.


Als u blijft lachen met een verbinding van niks midden in de Randstad en nieuwe software die de zaak nóg trager maakt à € 85,75 per maand, dan vraag ik me echt af of u blijft lachen als KPN zelf aangeeft er dag en nacht aan te werken, terwijl er niets gebeurt of wordt ondernomen. U moet uiteraard wel alle topics van mij in ogenschouw nemen en de tijd die daarmee gepaard is gegaan.

En het is inderdaad zoals @Nick83 Nick83 al aangaf: de opzegging is niet van vandaag op morgen gedaan.


Ik vraag me alleen wel af waar u nu naar toe gaat. Ziggo?


Tja @Adjudant , U heeft twee jaar geleden al aangegeven dat er glasvezel van Caiway bij U ligt, waarom dan aanmodderen voor meer geld op die brakke koper lijn.

Ik had het allang geweten, glas is de toekomst, koper is leuk voor op de schouders.:joy:


@Doornekamp33 Ik zie het nu ook.


Tja @Adjudant , U heeft twee jaar geleden al aangegeven dat er glasvezel van Caiway bij U ligt, waarom dan aanmodderen voor meer geld op die brakke koper lijn.

Ik had het allang geweten, glas is de toekomst, koper is leuk voor op de schouders.:joy:


Ja, die glasvezel ligt inderdaad voor de deur, is niet van Caiway en steekt inmiddels bijna 1 jaar voor de gevel van het appartementencomplex uit de grond… De glasvezel van Caiway is er nog lang niet in dit deel van Gouda.

En het antwoord op @Nick83 : ik ga nu eerst enige tijd over op de kabel van de Rekam hier in Gouda en heb als provider Glasnet gekozen. Krijg dus sowieso veel meer snelheid en een kosteloze overgang naar de glasvezel zodra men die naar binnen afwerkt. Het is op mijn adres alleen mogelijk om via kabel of koper te worden aangesloten. Ziggo en alle andere aanbieders behoren niet tot de mogelijkheden. (Uiteraard kun je wel via Tele2, XS4ALL, etc. worden aangesloten, maar dat komt dan toch weer neer op het koperdraadje.)

Misschien wordt het met dit verhaal duidelijk waarom ik zo lang heb vastgehouden aan KPN, in de hoop dat het met het voortschrijden van de tijd beter zou worden. Nou, niet dus. KPN is wat mij betreft inmiddels een arrogante monopolist geworden en maalt er dus kennelijk niet om dat er een (zeer) vaste klant verdwijnt.


@Adjudant de factuur die je ziet is niet de eindfactuur. Pas op de dag dat de diensten worden stopgezet wordt ook de facturatie stopgezet. Na dit moment volgt nog een eindfactuur. Je krijgt op de eindfactuur het bedrag terug dat vooruitbetaald is op diensten die niet gebruikt hebben kunnen worden. Als je nog verdere vragen hebt hierover hoor ik het graag. :relaxed: