Skip to main content

Ik ben 2 weken geleden verhuisd, maar de glasvezelaansluiting werkt niet.

Na 3 dagen heeft een KPN monteur deze aan de praat gekregen, maar het signaal (LAN/Wifi) viel steeds uit.

Een tweede monteur is langs geweest en deze zei dat er waarschijnlijk muizen in de verdeelkast van de wijk zaten, een derde monteur kon geen fout in de verdeelkast vinden en zei dat mijn kastje het niet deed.

Een vierde monteur kon ook niks geks vinden, dus het lag niet aan de apparatuur thuis maar elders.

Nu heb ik een huis met goede wifi versterkers en patch systeem in huis liggen, waar ik al 2 weken niks mee kan.

Als “noodpakket” gisteren een mobile wifi en digitenne gekregen, maar ja, dat signaal (wifi) is na de huiskamer sterk verzwakt en als ik alleen digitenne zou hebben zou ik per direct mijn abonnement verwijderen, want dat is helemaal prut.

Inmiddels weet ik niet meer wie ik nog meer kan bellen om dit op te lossen.

Wat valt er precies uit? De wifi, bekabelde apparaten, of alles?

Zie je je modem (Box12?) regelmatig opnieuw opstarten?

Welk glasvezelkastje heb je daar? (foto?)

op het kastje van de glasvezel aansluiting (zwart vierkant) blijft het PON signaal knipperen

Hoi @ferry32 Als het ledlampje PON groen knippert is de glasvezelkastje nog niet geactiveerd. Je kan hiervoor het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice, zodat er een afspraak met één van onze monteur gemaakt kan worden. 

er zijn al 4 monteurs langs geweest met steeds een ander verhaal. de laatste zei dat het kastje het niet deed. kan er dan niet gewoon een nieuwe geinstalleerd worden?

Dat schiet ook niet op inderdaad. Heb je inmiddels al wel een noodpakket ontvangen? Ik weet zelf niet of het mogelijk is om de glasvezelaansluiting te vervangen, een KPN monteur kan deze vraag wellicht wel beantwoorden op het moment dat hij/zij bij jou thuis op bezoek is.

Reageer