Skip to main content

Sinds dinsdagochtend 5 december zit een deel van de KPN  gebruikers in postcodegebied 2803 al zonder tv en internet. Communicatie hierover door KPN is minimaal en elke 4 uur verschuift de planning ook 4 uur. Klantenservice kan niet zien wat monteurs doen en 1x is er via sms gecommuniceerd dat het was opgelost en 3 minuten later dat het weer een probleem was. Bellen door buurtbewoners werkt niet. Sommigen zeggen dat ze al vaker dit gehad hebben en dat 14 dagen geen uitzondering is.  Maar ik vind dat eigenlijk niet kunnen. Want domotica in huis, videoconferencing, online licentie checks op software die je gebruikt leveren problemen op. 
Wat kunnen we nog doen om nu echt te horen wat er bij KPN aan de hand is, wat ze aan het doen zijn en laten ze niet steeds een computer de tijd laten doorzetten maar een realistisch moment bepalen.  
Iemand ideeën/adviezen? 

Hier inmiddels ook 48 uur zonder internet en tv. Niks geen updates over de storing. Wordt aan gewerkt zegt kpn. 

Ik heb het idee dat de enige die er aan werkt de persoon is die het knopje indrukt om de eindtijd weer 4 uur op te schuiven.


Inmiddels 1 dag verder. Elke 12 uur wordt aangegeven dat het 12 uur later opgelost is. Buurtbewoners zijn er via via achtergekomen dat er een kabelbreuk is en dat men wacht op een externe partij. En KPN belooft dat het dan eind van de middag is opgelost. Maar ja… moeten we dat dan geloven. En KPN is nu wel 100GB bundels aan het uitdelen. Ik heb zelf unlimited data. Probleem is dat  ik werk op desktops zonder WIfi adapter. Deze net aangeschaft. Weer een paar tientjes armer maar gelukkig kan ik weer werken met de desktops. Nu wachten op het TV kijken…

Sterkte iedereen uit mijn wijk.

 


Welkom op het forum @FSE1, dat geeft weinig duidelijkheid over de situatie begrijp ik! Met de mobiele bundel kan je wel online, maar ideaal is dat natuurlijk niet. Doordat er geen gegevens op je profiel staan kan ik niet kijken of ik meer kan zien over de storing. 

Bij een storing is het altijd het snelste om ons te bellen (0800-0402), een collega kan dan direct meekijken naar de situatie. 


Ik heb mijn profiel aangevuld zodat postcode nu zichtbaar is.  Klantenservice bellen en diverse andere telefoonnummers hebben voor mij en buurtgenoten niet veel resultaat gehad. Behalve verwarring omdat steeds andere medewerkers weer verschillende dingen vertelden en beloofden. Er is een kabelbreuk in de wijk. Er was plechtig beloofd dat er vanmiddag door een externe firma alles opgelost zou worden. Dus niet dus. Zoveelste belofte die niet bestand gedaan wordt. Wij hebben in de buurt inmiddels alle geloof verloren. We hopen dat er dit weekend nog iemand aan de slag gaat maar we vrezen het ergste en dan is maandag al weer dag 7 zonder tv en internet  


Dank je voor de gegevens @FSE1, ik zie de storing ook staan. Er staat nog geen update over, dus ik heb daar navraag voor je over gedaan. Als ik daar een terugkoppeling op heb zal ik die met je delen.


Ik heb een terugkoppeling @FSE1, er zijn beschadigde kabels gevonden in de centrale. Dat is de verklaring dat de verbinding weggevallen is. en men is op dit moment bezig met het herstellen van de verbindingen.