Skip to main content

Goedemiddag kpn 

we zitten aankomende dinsdag 2 weken zonder mail tv en internet waneer is het opgelost ? 
 

iedere keer de storing als gerepareerd afboeken en een uur later weer als kapot terwijl er niemand bijgeweest is lijkt me jiet een eerlijke gang van zaken ?

herstel datum is nu div keren verplaatst waneer die gerepareerd zou zijn maar de kabels steken nog steeds onveranderd uit de grond !!

Gelukig is de factuur al wel binnen van kpn en u begrijpt sat die niet betaald gaat worden 

hoor graag van u 

mvg E. Uit lijnden 

 

 

Is er nog helemaal geen aansluiting in huis???


Jawel sinds 2 jaar glasvezel maar is stuk gemaakt door een bedrijf die boomstronk wegvreesde en daarmee dus 108 aansluiting kapot maakte dat was op 21 november 

22 november monteur geweest en die heeft vastgesteld dat het doormidden is en volgende dag gerepareerd zou worden 

hoor nu ook iets dat er nog een 4g router bestaat maar die is mij ook niet aangeboden door kpn 

 


Dan is KPNnetwerk de partij die dat moet herstellen, niet KPN de provider,  waar dit forum van is. 108 aansluitingen lijkt mij een hele grote storing die sneller opgepakt dient te worden dan 1 enkele. Voor vragen of klachten zou ik contact opnemen met hun.

 

Een noodpakket, in de vorm van databundel op je (KPN) mobiel, 4g dongel en/of digitenne,  is wel via KPN de provider aan te vragen. 0800 0402 bellen werkt hierin het snelst.

 


Kpn neem storingen aan en had voor mij in eerste instantie ook monteur ingeplant staan die is later geannuleerd omdat er dus veel stuk is en dus niet bij mij in huis zit 

al met al is het een lang proses en is mij door klantenservice ook niets aangeboden buuten extra data op me mobiel 

verder is communiceren niet de sterkste kant van kpn of het nou netwerk of weet ik het wie is  


Dan heb je dus al een noodoplossing gekregen.  Je kunt tv kijken via de app op je mobiel.

Die mobiel kun je ook als hotspot instellen, zodat je daar weer een tablet, laptop, pc, chromecast ect. mee kunt verbinden.

 

KPNnetwerk is gewoon te bellen of te mailen met vragen over het herstel.

Een moderator hier zou ook kunnen kijken wat de status is. Vul dan wel even je profiel in met relevante te info.

 


Update eindatum was 22:00 vandaag en verlaat naar 2:00 vannacht en er is niemand bezig 

@DennisA78 heb id alleen date gekregen verder geen uitleg of wat dan ook zijn ook mensen die hier minder handig in zijn en met een gezin zonder zitten 

en zie dit soort oplossingen voor een aantal dagen niet voor bijna 2 weken 


En inmiddels 4 dagen later en geen internet tv navraag gedaan en ja vervelend maar weet niet waneer het verholpen wordt 🤨

vanmiddag weer een herstel smsje het is gemaakt 🥳 maar helaas niets werkt zowel bij mij als bij buren en is ook geen medewerker gezien  

hoe kan een bedrijf zo werken 

Inmiddels 16 dagen verder