Skip to main content

Gisteren thuisgekomen en geen internetverbinding meer. Meteen contact opgenomen met de klantenservice en na een aantal resets nog steeds geen verbinding. De medewerker gaf aan dat er meteen contact opgenomen zou worden met een monteur om een afspraak in te plannen. Volgende ochtend nog niets gehoord en wederom gebeld met de klantenservice. Ja en stond een ticket open ik moest maar afwachten… Omdat ik vanuit huis werk is het voor mij onacceptabel om 4 werkdagen te moeten wachten. Toen ik vroeg of het misschien mogelijk was om het modem om te ruilen, kreeg ik als antwoord nee dat gaat niet want ze konden het ticket niet sluiten. Ik moest maar wachte tot ik gebeld zou worden door een monteur. Wat een waardeloze service van KPN. M. van der Heijden

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer, klantnummer zodat een moderator ziet wie je bent.

 


Hallo @Vdheijden, als er een storing geconstateerd is, wordt er eerst een melding geregistreerd voor de technische dienst. Men gaat dan kijken wat het probleem is en normaal gesproken wordt dan een oplossing geboden. Nu zie ik dat je inmiddels een nieuw modem hebt ontvangen. Als ik nu echter de verbinding controleer, zie ik dat het probleem hiermee niet verholpen is? 

Je hebt op 26 april een bericht ontvangen van de technische dienst met daarin een persoonlijke code. Deze code kun je gebruiken als je het nummer van de technische dienst belt. 


Helaas nog steeds geen internet en blijkbaar ook geen mogelijkheid om een monteur te laten komen. Dit duurt al een week. Wat een slechte service van KPN.


Ik zie dat er dan toch een monteur is aangestuurd. Deze komt vanmiddag. Hopelijk heb je dan weer internet @VdheijdenÂ