Skip to main content

Inmiddels 6 contacten met 0800.0402 en  0900.9596 verder, totale wachttijden tenminste 2,5 uur en nog steeds geen afspraak servicemonteur.

De gerealiseerde afspraak ging gisteren mis, monteur zou bij hetverkeerde adres hebben gestaan.

Beloftes gisteravond door telfort en vanmorgen dat ik wordt gebeld hebben niet tot contact geleid.

Omdat telfort  en kpn nog niet goed zijn samengevoegd kan kpn geen monteur regelen en telfort blijkt de zaak slecht aan te pakken. Je wordt er moedeloos van.

HOE KAN IK NU IEMAND AANSPREKEN OM EEA EINDELJJK TE REGELEN.

Hallo @Bert Moerman,

Ben je al officieel gemigreerd naar KPN? Anders ligt de verantwoordelijkheid inderdaad bij TFT en kan KPN niets doen (ik weet het..flauw). 

Welke problemen ervaar je waarvoor je een monteur nodig hebt?


Dan ben ik niet de enige die problemen met KPN heeft. Want ik heb een netwerk van KPN geregeld door Telfort en heb een contract vanaf 29 augustus 2016. Is maandag 19 oktober mijn abonnement KPN Thuis wat ik in Mijn KPN kan zien toegevoegd. Alleen kloppen mijn gegevens van KPN Mobiel en KPN Thuis niet in Mijn KPN. Fouten als dat ik mijn mobiele abonnement moet verlengen en het lijkt wel of ik na 10-01-2020 geen internet in huis heb terwijl ik wifi nu van KPN gebruik. En de medewerkers reageren op mijn vragen niet. Jij hebt met klantenservice KPN en klantenservice Telfort veel gebeld @Bert Moerman. Telefoneren met KPN dat doe ik liever niet. Ik blijf liever op het forum zeuren en wachten op een reactie van een medewerker of medewerkster van KPN. Zodat de migratie ook voor mij op orde komt in Mijn KPN. Mocht dat 16 november nog niet zo zijn en dat ik rond 16 november niet heb betaald voor KPN Thuis dan hoop ik dat ik hulp blijf krijgen over een maand. KPN is een groot bedrijf geworden en luistert niet naar wat klanten van Telfort nodig hebben.


@Els34 Heb je al een apart topic aangemaakt waarin je duidelijk je problemen en vragen hebt gezet? Dat zou ik namelijk wel even doen mocht je dat nog niet gedaan hebben.


Welkom bij ons op het forum @Bert Moerman, er gaat iets niet goed bij jou begrijp ik. Wat precies is me nog niet duidelijk, wat is er aan de hand met jouw verbinding? Zou je dat kunnen toelichten? Dan kunnen we vanaf daar verder met je meedenken. Ook kan je jouw forumprofiel volledig invullen, dan kan ik je verbinding ook nakijken. Ik hoor het graag van je.

Els had al een eigen topic inderdaad, daar heeft Loes al op gereageerd.