Skip to main content

Den Haag  08-11-2023

Geachte KPN, 

Mijn klantnummer is:  ******** - TV. Internet en Bellen **********

Ik mis de facturen van maanden januari -februari 2022

Betreft : klantnummer *************-

Ik mis de KPN Factuur mobiel  van deze 4 maanden januari -februari en maart en  september 2022

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Onderwerp: KPN Factuur TV. Internet en Bellen en Factuur mobiel - jaar 2022 maanden januari -februari en maart 2022

 

Aan KPN Mobiel en Internet TV en bellen

T.a.v. CMU/Team 1

Inzake opvragen dossier

Postbus 13500

9700 EG  Groningen

Den Haag  08-11-2023

Geachte KPN, Tav CMU Team1- inzake opvragen dossier – facturen ouder dan 20 maanden dd 08112023

Betreft : KPN  facturen ouder dan 20 maanden kan je niet meer telefonisch opvragen en ook niet digitaal.

Dit moet schriftelijk ovv 

klantnummer *********- TV. Internet en Bellen 

KPN TV. Internet en Bellen factuur januari en februari 2022

 

Betreft : klantnummer ******

KPN Factuur mobiel - maanden januari -februari en maart 2022

 

Zou je mij van bovenstaande de facturen over het 1 kwartaal 2022 willen emailen 

 

Ter verbetering beste KPN:

Kunnen jullie bij facturen ouder dan 20 maanden online de boodschap vermelden dat het alleen schriftelijk kan want er staat online telefonisch opvragen en via jullie chat helpdesk

word je van kastje naar muurtje gestuurd

en na bijna 1 uur krijg ik dan uit eindelijk te horen dat ik mijn facturen ouder dan 20 maanden helaas

alleen schriftelijk per brief kan en moet gaan versturen naar bovenvermeld adres.

Alvast dank voor de medewerking.

 

Met vriendelijke groet.

mw met klant nr ********

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic en gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


Die klacht over de telefonische klantenservice hoor ik helaas wel vaker @Lieuw, maar toch kan het wel. De KPN moderators hier op het forum hebben er in ieder geval geen problemen mee.

Zie dit recente topic als voorbeeld: Facturen Jan t/m april 2022 opvragen | KPN Community

Het beste is natuurlijk om de facturen zelf tijdig te downloaden. Dan zijn ze ook compleet met de (kosten) specificaties van het gebruik. Die details bewaart KPN maar 6 maanden.


Beste KPN Mobiel en Internet en bellen en TV.

Voor de administratie heb ik alle facturen van het jaar 2022 van mobiel en vast internet nodig,

helaas gaat de KPN app bij mij maar tot april  2022.

Januari t/m maart  2022 - van Mobiel en van vaste Internet. belllen en TV mis ik nu.

Kunnen jullie naar deze mij emailen? 

Alvast Dank hiervoor.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hoi @Lieuw 

Het heeft geen zin om dezelfde vraag meerdere keren te plaatsen.
Eén keer is genoeg (4 keer is te veel). Het mag volgens de KPN Community huisregels ook niet.

Je komt vanzelf aan de beurt. Door de drukte is er op het forum een wachttijd van zeker 4 dagen.


betreft : Door de drukte is er op het forum een wachttijd van zeker 4 dagen.

Ik ben benieuwd of jullie dan de gevraagde facturen 6 over 2022  binnen 4 werkdagen kunnen  emailen.

 


Hoi @Lieuw , dat hangt van de drukte af. 

Zet alvast je gegevens in je forumprofiel, dan kan de KPN moderator direct aan de slag.
Vul daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers in en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN. De gegevens zijn daar alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers.


IK mag hopen dat je in januari nu wel begonnen bent met gewoon maandelijks je facturen te downloaden. Opdat je voor 2023 niet weer dezelfde vraag hoeft te stellen.

Ze zijn tot 6 maanden na publicatie met specificatie te downloaden. In de app in totaal 22 maanden (na 6 maanden zonder specs dus) en via de website tot 12 maanden.


Aangevuld en via mijn klantnummer aldaar

Kunt u mijn naw en bankgegevens terugzien of niet ? 
 


Vraag Is dit voldoende en is nu niet meer nodig om schriftelijk per post naar Groningen de oudere facturen over jaar 2022 van mobiel en internet vast met tv en belien op te vragen 


Kunt u mijn naw en bankgegevens terugzien of niet ? 

Wij niet. Maar de moderator straks wel.

Gezien de huidige drukte zal dit topic 12 of 13 november aan de beurt zijn.

De moderator stuurt ze per e-mail naar je toe.


Tja mijn pc is gecrasht 


Tja mijn pc is gecrasht 

Daarom gooi ik het altijd allemaal in mijn eigen cloud opslag.

In dit geval door het weer aan mezelf te mailen als bijlage. Mail doe ik uitsluitend via webmail.kpnmail.nl . Lekker online, dus in the cloud.

In 24 jaar nog nooit wat kwijt geraakt bij kpn mail.


Zo jammer vd tegenwoordige forums typwerk

uw tijd besteden aan opzoeken en versturen vd facturen is klantvriendelijker en servicegerichter

dan oudere mensen gaan lastigvallen met iCloud opslag .


uw tijd besteden aan opzoeken en versturen vd facturen is klantvriendelijker en servicegerichter

Maar wel weer werk (= tijd, kosten) voor een medewerker.

Nog een paar dagen geduld.

iCloud is van Apple. Dáár blijf ik ver van weg.


Vermeld online dat men KPN facturen ouder dan 20 maanden alleen schriftelijk kan opvragen in jullie website dus een brief verzoek versturen naar

KPN Mobiel / Internet vastbellen en TV

t.a.v . CMU /Team 1 

inzake opvragen Dossier 

Postbus  13500

9700 EG Groningen 

vermeld duidelijk welke factuur van jaar en maand 

Ook je klantnummer / e-mailadres / postadres 

succes 

 


Dat duurt alleen maar langer. Een moderator kan ze je zo toesturen via de e-mail. Je topic cq vraag is 12 à 13 november aan de beurt in de wachtrij. Staan je gegevens al in je voor een profiel, want dan kan de moderator gelijk aan de slag 🙂.


Uw chat collega heeft dat intern nagevraagd en telefonische helpdesk beide kunnen ook alleen tot 20 maanden terugzien ouder dan dat kan alleen schriftelijk ! Jammer vd goede interne communicatie s daar .


Goedemorgen @Lieuw en bedankt voor je bericht :)
Ik heb net een mail gestuurd met daarin als bijlage de desbetreffende facturen. Zou u nog willen laten weten of u dit in goede orde hebt ontvangen en dat dit ook de juiste facturen zijn? Alvast bedankt!


Dank voor uw bericht en voor de duidelijkheid nogmaals  waaar ik via deze chat en telefonisch en uiteindelijk te horen kreeg dat voor facturen ouder dan 20 maanden alleen schriftelijk opgevraagd kan worden 

  • kpn facturen mobiel : Jan febr en maart 2022 heb ik  nodig 
  • kpn facturen internet , tv en vastbellen : Jan en febr 2022 heb ik nodig 
  • verbetering/ aandachtspunt als KPN ook duidelijk vermeld dat men facturen ouder dan 20 maanden alleen schriftelijk kan opvragen naar het adres in Groningen ipv steeds verwijzen om te gaan bellen of gaan chatten dit is allesbehalve LEAN !

met vr groet,

 


Hoi @Lieuw, zou je je mail eens willen checken? Ik heb de facturen eerder vanochtend al toegestuurd!


Dankjewel ik heb ze net gezien in mn email


Dankjewel ik heb ze net gezien in mn email

Dat is fijn om te lezen @Lieuw :) Graag gedaan en mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het dan vooral weten!