Skip to main content

Ik heb geen internetverbinding meer met mijn direct online pakket. Ik vermoed dat de 100GB bundel op is. Ik heb net gebeld met 0800-0402 en ingesproken dat ik mijn noodpakket wil opwaarderen, maar ik krijg te horen dat mijn vraag niet beantwoord kan worden op zondag. Ik bel met het mobiel nummer dat bekend is bij KPN. 

Overigens heb ik geen SMS ontvangen bij 50% of nu bij 0%. Ik kan de Linkzone pagina van de router openen (mw70.home) maar daar zie ik geen info over de bundel. Inloggen lukt niet omdat het wachtwoord niet geaccepteerd wordt. 

Is het überhaupt niet mogelijk om op zondag op te waarderen?

Hallo @Motulas ,

Bel nogmaals met 0800-0402 en spreek in “storing”. 


Op zondag is de KPN helpdesk gesloten. 

als je noodpakket niet kunt opwaarderen. Dan kun je beter op maandag naar KPN helpdesk bellen en storing inspreken. Tel 0800-0402 

Veel succes nog. 


Ik heb het apparaat even uit en weer aan gezet d.m.v. het verwijderen van de batterij. Daarna kreeg hij weer een verbinding. De bundel was dus nog niet op.

Ik wil graag de SMS-jes inzien die de router ontvangt, maar ik heb niet het juiste wachtwoord om in te loggen op de linkzone manager app. Het is niet het wachtwoord dat op de sticker op de router staat en ook niet het default wachtwoord ‘admin’. Kan ik de router naar fabrieksinstellingen terugzetten d.m.v. de resetknop naast de batterij of gaan de de instellingen van de verbinding en ontvangen sms-jes verloren? Het lijkt net alsof het apparaat niet is gereset na gebruik door een andere klant.


Je hebt een 4G router met noodbundel?

In dat geval: ben je zakelijke klant?


Je hebt een 4G router met noodbundel?

In dat geval: ben je zakelijke klant?

Nee, consument.


Ah, okee. Apart dat je dan een route krijgt.

Normaliter krijgen consumenten een 100 GB bundel op hun mobiele kpn abonnement. Die is maximaal 1 week. Kan verlengt. 

Nummer is inderdaad 0800-0402. 

Volgens mij je melden met 'noodbundel opwaarderen'.


Ik heb op het forum de topics met de tag ‘direct online pakket’ doorgenomen. Er wordt vaak gemeld dat inloggen in de app met het verstrekte wachtwoord niet werkt of dat het door KPN onmogelijk is gemaakt. Inloggen op de instellingen pagina’s van de Alcatel mifi router lijkt dus niet te kunnen. Klinkt wel aannemelijk.

Daarnaast las ik dat KPN medewerkers adviseren om de simkaart in een telefoon te stoppen om het saldo via SMS te checken.

Opwaarderen op zondag zonder tussenkomst van een medewerker zou moeten werken, maar lukt niet iedereen. Ook moet je rekening houden met een verwerkingstijd van 2 tot 24 uur voordat het tegoed is bijgeschreven.


Reageer