Skip to main content

Enkel gedoe bij kpn, onbegonnen zaak. Nu heb ik sinds zaterdag contact met de klantenservice om mijn noodpakket op te waarderen. Er was mij verteld uiterlijk op zaterdag bellen want op zondag zijn we er niet. 

Dit is dus niet waar. Je moet op vrijdag bellen want op zaterdag doen ze ook niks. Maar dat kon de dame mij zaterdag ook niet vertellen. 

Maar nu is het maandagmiddag en heb ik nog steeds geen internet op het noodpakket.. 

Er word telefonisch niks geregeld het enige dat je hoort is wacht maar af... dat doe ik al 2.5 week voor mn normale internet en tv, dat werkt ook nog steeds niet. Ookal word er steeds gezegd we zijn er mee bezig. 

 

Ik heb nu geen internet thuis. Een klantenservice die allemaal wat anders zeggen en ik heb het probleem. 

Er moet gewoon gewerkt worden, maar zonder internet thuis is dat nogal een probleem. 

Overigens ben ik al 2.5 week zonder bekabeld internet, iets dat bij mij een vereiste is, het enige dat je daarop als antwoord krijgt is ja dat is vervelend, maar u kan compensatie aanvragen wanneer het is opgelost. En mn abonnement opzeggen mag ook niet. Ondanks dat er nog niks van mijn abonnement werkt.

 

Admin: eigen topic gemaakt

waarom wordt dit hier naartoe veplaatst? lijkt mij niet bepaald samen te hangen en heeft gewoon een eigen topic nodig. 


Bewust een nieuw topic begonnen omdat dit een ander probleem is. Kunnen jullie deze niet verplaatsen. Dit heeft niks met digitenne te maken. 

Geeft wel aan hoeveel er mis gaat, en niet word opgelost zoals steeds word toegezegd.

 

Enkel gedoe bij kpn, onbegonnen zaak. Nu heb ik sinds zaterdag contact met de klantenservice om mijn noodpakket op te waarderen. Er was mij verteld uiterlijk op zaterdag bellen want op zondag zijn we er niet. 

Dit is dus niet waar. Je moet op vrijdag bellen want op zaterdag doen ze ook niks. Maar dat kon de dame mij zaterdag ook niet vertellen. 

Maar nu is het maandagmiddag en heb ik nog steeds geen internet op het noodpakket.. 

Er word telefonisch niks geregeld het enige dat je hoort is wacht maar af... dat doe ik al 2.5 week voor mn normale internet en tv, dat werkt ook nog steeds niet. Ookal word er steeds gezegd we zijn er mee bezig. 

 

Ik heb nu geen internet thuis. Een klantenservice die allemaal wat anders zeggen en ik heb het probleem. 

Er moet gewoon gewerkt worden, maar zonder internet thuis is dat nogal een probleem. 

Overigens ben ik al 2.5 week zonder bekabeld internet, iets dat bij mij een vereiste is, het enige dat je daarop als antwoord krijgt is ja dat is vervelend, maar u kan compensatie aanvragen wanneer het is opgelost. En mn abonnement opzeggen mag ook niet. Ondanks dat er nog niks van mijn abonnement werkt.

 

Admin: samengevoegd. Het gaat nog steeds over het noodpakket, daarvoor is geen apart topic nodig


@admin als jullie nou net zoveel tijd besteden aan het oplossen van mijn problemen als aan het verstoppen van klachten 


Hoi @Tmaar, ik heb je even weer een eigen topic gegeven. Wel even zo overzichtelijk. 

Wat een gedoe allemaal zeg. Ik snap ook niet zo goed wat er steeds mis gaat. Maar wel dat het ontzettend vervelend is. :(

Wat ik nu gedaan heb: is collega's gemaild om data op jouw Direct Online Pakket te plaatsen. Ik verwacht dat dat vandaag nog toegevoegd wordt. Hoor dat graag van je. 


 

 


Na weer anderhalf uur aan de telefoon hangen lijkt het internet nu eindelijk weer beschikbaar. 

 

Het probleem van het glasvezel is helaas nog altijd niet opgelost. Kan je daarbij ook helpen? @Bart_Z 


Ik heb vanochtend een aanvraag gedaan voor data. Ik zag zojuist bevestiging van vanochtend dat mijn collega 100GB heeft toegevoegd. 

Wat betreft het internet. Ik zie dat er actie uitstaat bij de aannemer om een afspraak met je te plannen. Daar is het even wachten op. Hoor graag als dat is gebeurd.