Skip to main content

Ik ben overgestapt van provider. ivm met de kosten.

Sinds 3 December is bij mij het signaal afgekapt door KPN en is het in de middag naar de nieuwe provider gegaan.

leuk denk je maar dan beginnen de problemen.

Ik had KPN nog gebeld vooraf omdat de andere provider het allemaal zou regelen…. nou dat was niet nodig want het bericht was al doorgekomen.

de mailtjes met stopzetting van voordelen stromen ondertussen rustig binnen, maar wat schetst de verbazing op 23 December krijg ik een mailtje dat binnenkort het abonnement van 22 December tot 21 Januari wordt afgeschreven.

Ik klim in de telefoon en chats om mijn abonnement te stoppen en dat blijkt dus niet te kunnen.  Uiteindelijk na 6 telefoontjes 3 chats ofzo zou het iig stopgezet zijn….

Ja leuk niet dus op 27 December wordt vrolijk het abonnementsgeld nogmaals afgeschreven. Dus ik boek die 2 maanden dat het niet goed is maar terug want ja dat kan ik maar binnen een bepaalde tijd doen.

Komen we aan op vandaag. Krijg ik een leuke SMS of ik die 2 maanden binnen 3 dagen maar betaal. Ik weer in de telefoon gevlogen. uiteindelijk bewijsstuk @ kpn.com als mail adres gekregen. Geef je daar voor de tigste keer je verhaal door met alle mails die je heb gekregen krijg je 10 seconden later een automatische reply dat het bericht niet kan worden bezorgd.

KPN ik ben dit gedoe meer dan beu. Ik boek ondertussen alles maar dan ook alles terug en jullie kunnen mij een normale rekening geven voor de dagen dat ik van jullie nog een service heb onvangen. En ja jullie nemen nu maar eens contact met mij op in plaats van elke keer andersom, want ik wordt intern bij KPN alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd.

Ik klim in de telefoon en chats om mijn abonnement te stoppen en dat blijkt dus niet te kunnen.

Waarom niet? Welke reden word er gegeven?


overschakelijken van systemen maar meer dan eens waren er problemen waarvan je niet een duidelijk antwoord kreeg buiten van het kan niet stopgezet worden en opgewezen wordt.


Hoi @CMSmidt, je hebt gebruik gemaakt van overstapservice begrijp ik. Dan beëindigen wij het abonnement op het moment dat wij van de nieuwe provider doorkrijgen dat hun signaal actief is. Waarop wij het onze stopzetten en ook je abonnement dan beëindigen per die datum. Als dat bij jou op 3 december was, dan had de facturatie al gestopt moeten zijn. Het kan nog dat je een factuur krijgt als jouw factuurdatum voor de 3e van de maand ligt, maar je hoort niet dan eind december nog weer een nieuwe factuur te krijgen. Wil je jouw forumprofiel eens invullen en hier reageren als je dit gedaan hebt? Dan kan ik dit nakijken.


Ik heb gisteren laat nog gesproken met H. Grootjans en dat was de eerste persoon die eens verder keek dan zijn neus lang was en wat blijkt er is gerommeld. Nu wordt ik binnenkort gebeld door een afdeling om het financieel allemaal recht te trekken. Het is alleen jammer dat er zoveel moeite gedaan moet worden en er eens serieus naar gekeken wordt. Het heeft tot nu toe slechts een uurtje of 8 geduurt om zover te komen.

Dus ja mr. Grootjans langs deze weg bedankt dat je de moeite nam om goed te kijken hoe het zat en mee te denken om iig een paar stappen verder te komen. Ik hoop dat je het een keertje lees.


Goed om te horen, @CMSmidt! Dan ga ik ervan uit dat het ook snel in orde is nu.

Als ik toch nog iets voor je kan doen, laat het weten. Vul in dat geval ook je forumprofiel in.Â