Skip to main content

Me schoonvader is in Januari overleden .

We wilde zijn abbo  overnemen kon niet oke geen probleem dan een nieuwe abbo op mijn naam.

Kijken we van de week naar de afschriften is er nog steeds 60 euro afgeschreven van me schoonvader ze abbo.

Ik gebeld en zou een mail krijgen zijn nou 5 dagen verder en heb 2 keer gebeld maar helaas niks gehoord van KPN. 

Ze kunnen wel gewoon afschrijven maar reageren ho maar

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Robin1974 , heb e al eens via onderstaande link contact gehad:

dingen te doen bij overlijden


Ja dat heb ik zeker .

Kon heeft zelf in april een doos gestuurd om alles retour te doen en dat is ook gebeurd .

Blijft een vreemd verhaal en langdradig


Ja dat heb ik zeker .

Kon heeft zelf in april een doos gestuurd om alles retour te doen en dat is ook gebeurd .

Blijft een vreemd verhaal en langdradig

Hallo @Robin1974 , vul in het privédeel van je profiel s.v.p. de postcode/huisnummer en klantnummer van je schoonvader, dan komt een moderator er op terug.

Sterkte gewenst en hopend op een goede afloop.

 


Dag @Robin1974. Allereerst gecondoleerd nog met het verlies van jouw schoonvader.

Ik kijk graag voor je na wat de status van het abonnement nu precies is en hoe we dit het snelst kunnen oplossen. Ik heb daar wel wat gegevens voor nodig. Wil je je profiel aanvullen met de postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer van jouw schoonvader? Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Dag @Robin1974. Ik heb geen bericht meer van je gekregen dus ik ga er vanuit dat je inmiddels via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten.