Skip to main content

Ik heb mijn abonnement Internet /bellen opgezegd telefonisch maar geen bevestiging via e-mail gekregen kan dit kloppen ? 

Mijn contract was in 2018 verlopen maar ik bleef betalen . Waarom moet ik wachten tot juni en doorbetalen en ik kreeg ook geen e-mail ?  

Hallo @Dyrinemanuel ,

 

 Waarom moet ik wachten tot juni en doorbetalen 

Voor opzeggen na het einde van jouw contractdatum geldt standaard een opzegtermijn van 1 maand. Dus als je ergens in mei opzegt, stopt het abonnement precies een maand later in juni. 

 

Mijn contract was in 2018 verlopen maar ik bleef betalen . ik kreeg ook geen e-mail ?  

Als je jouw abonnement niet opzegt en ook niet verlengt, dan blijft het oude abonnement ongewijzigd doorlopen. Het is jouw eigen verantwoording om een abonnement op te zeggen als je het abonnement niet meer wilt. Daar hoeft KPN niet persé een e-mail voor te sturen. 

 

Ik heb mijn abonnement Internet /bellen opgezegd telefonisch maar geen bevestiging via e-mail gekregen kan dit kloppen ? 

Normaal gesproken hoor je van een opzegging wel een bevestiging te krijgen. Mogelijk is die bevestiging nog onderweg. 

Vul anders jouw volledige forumprofiel, dan kan een moderator even kijken of de opzegging per medio juni 2020 correct is verwerkt in de administratie van KPN. 

 

 


 

 

Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel


Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en mobiel nummer?  Dus niet openbaar in het bericht zelf.

Je kunt jouw gegevens in het bericht hierboven weghalen door te klikken op de drie puntjes rechtsonder het bericht. 

 

 


Klopt het ? 


Ik kan niet jouw hele forumprofiel zien, maar het zal ongetwijfeld gelukt zijn. Ik verwacht hier later een moderator die de opzegging voor jou nog even kan nakijken. 

 


Hoi ik heb nog steeds geen brief gekregen . Zo ging mijn abonnement sinds 2018 gwn door telefonisch opzeggen word gezegd dat ik 3 weken moet wachten en word nooit geregeld  . Iedere keer zelfde verhaal . Ik moeSt 20

min aan telefoon wachten en word toch niks mee gedaan . 
ook niet via chat moest chat dicht doen en weer in lijn met de wachtende volgens medewerker . 
kan niemand mij helpen ? 
 

tien duizend keer bellen en in lijn wachten voor chat of forum . Ben nog aan het wachten . 


Hoi @Dyrinemanuel, welkom bij ons op het forum. Noordzee legt het al duidelijk uit zo te zien. Het contract en het abonnement zijn 2 verschillende dingen. Het contract is de minimale periode waarvoor je het abonnement bij ons afneemt. Het abonnement is het pakket wat je hebt. Na de contractperiode loopt het abonnement door en wordt het maandelijks opzegbaar. Het stopt dan niet vanzelf, we kunnen dan natuurlijk niet zomaar een verbinding beëindigen. Als je het pakket wilt opzeggen, zal je dat zelf moeten doen via de afdeling die over de contacten gaat. Dat heb je inmiddels gedaan begrijp ik, en daarbij wordt de eerder genoemde maand opzegtermijn aangehouden. Heb je inmiddels wel een bevestiging gekregen dat het in juni stopt?


Niks binnen gekregen 


Dan lijkt het erop dat de opzegging nog niet in gang is gezegd, dan is het van belang om dat zo snel mogelijk alsnog te doen. Ik heb niet de mogelijkheid om een opzegging te doen, dat kan alleen de afdeling die over de contracten gaat. Je kunt het makkelijkste met hen in contact komen door op deze pagina te klikken op 'Bel mij terug’ en je nummer in te voeren. Dan kan je het meteen bespreken met de juiste afdeling.