Skip to main content

Op 17 maart heb ik mijn vaste lijn via mail opgezegd waarvan ik via mail een bevestiging heb gekregen. (welke ik helaas niet aan dit bericht kan toevoegen) Tot Juni bleeft mijn telefoonlijn actief. Na vele malen (6x??) contact gehad te hebben met KPN klantenservice en zelfs in het begin onbehoorlijk behandeld te zijn geweest (verbinding verbroken door KPN medewerkster) heb ik uiteindelijk contact gehad met KPN medewerker *** om tot overeenstemming te komen over de verrekening van de teveel betaalde abbonementsgelden. Deze zouden in september overgemaakt worden. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Daarom afgelopen 10 dagen 3x contact opgenomen met de klantenservice met het verzoek *** te spreken. Zonder resultaat. Vandaag alles opnieuw moeten uitleggen aan een nieuw contactpersoon en na bijna 25 minuten in de wacht gestaan te hebben wordt mij medegedeeld dat de toezegging van eerdere verrekening niet klopt en dat ik via ‘de chat’ opnieuw contact moest opnemen… en nu???

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, medewerker identificatie verborgen ivm privacy

Hoi @christiaankn, welkom op het Forum. Zo te lezen heeft het opzeggen van de vaste lijn je inmiddels veel tijd en belletjes gekost en ik kan me heel goed voorstellen dat dit frustrerend is. Goed dat je via deze weg even contact opneemt, want ik zoek dit graag voor je uit! 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik namelijk aan de achterkant met je mee kijken en voor de volledigheid de notities van mijn collega's erbij pakken.  Wacht je berichtje even af!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer