Skip to main content

Kreeg tot mijn verbazing een mooie volle factuur van Ziggo, nadat ik vorig jaar overgestapt ben naar KPN en opzegservice heb aangevinkt.

Heb nu zelf moeten opzeggen bij Ziggo, alleen wel jammer dat ik dan nóg eens een maand moet betalen.

Worden deze kosten vergoed?

 

Krijg ook slecht te zien bij KPN waar je naartoe kan bellen, appen of mailen voor dit soort vragen, telkens maar weer naar forumvragen/antwoorden.

Begin nu al zachtjes enige spijt te krijgen van mijn overstap.

Hoi @A3aan70 . Welkom op het forum.

Wat een onaangename verassing. Voordat ik uitspraken doe wil ik graag even meekijken.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Hoi @Erwin_ ,

Zojuist mijn profiel wat bijgewerkt, maar nog niet alles ingevuld (modem etc.)

Wel vandaag nogmaals gebeld door iemand van Ziggo en ook deze persoon gaf mij te kennen niets vernomen te hebben m.b.t. opzegging.

 


Hoi @A3aan70 . Volgens mijn informatie is jouw abonnement bij ons ingegaan op 8-1. Klopt dat?

Jij hebt Ziggo nu zelf opgezegd, begrijp ik. Per wanneer? Kun je de exacte datum noemen?


Hoi @Erwin_ ,

 

Klopt, is per de 8e ingegaan volgens schrijven. Heb de aanvraag in december gedaan en ze zouden direct aan de slag gaan.

Ziggo had vorige week nog geen opzegging van KPN ontvangen en daarom heb ik het vorige week meteen geregeld. Gisteren Ziggo ook nog aan de lijn gehad en nog geen opzegging.

Mijn opzegging is nu vanaf 28-01, wat zou betekenen dat ik tot 28-2 abonnee ben bij Ziggo.

Maar om nu 2 maanden dubbele kosten te hebben is niet prettig, gaat voor ons toch om een week boodschappen.

 

Ik snap best dat het soms wat tijd vergt, maar tegenwoordig gaat alles digitaal en zou het in een paar dagen rond moeten zijn, eigenlijk zelf na 1 dag.

 

Afin… beeld en geluid is iig uitstekend.

 


Ik ga die maand vergoeden, @A3aan70 . Het bedrag wordt verrekend met je toekomstige factuur.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.