Skip to main content

Oranje service lampje

  • May 6, 2019
  • 3 reacties
  • 104 keer bekeken

Ook hier oranje servicelampje, i.c.m. Knipperend L1 bij de DSL ingang. Alle stappen tig keer doorlopen, online foutmelding bij poging afspraak maken met monteur en 0800 nummer stuurt me een sms met een link naar niet werkende tv....

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Goedemiddag @Wit te Pit. Wat vervelend dat je op dit moment een oranje servicelampje op de Experia Box ziet. Ik help je graag verder. Kan je op dit moment gebruik maken van internet? Heb je een aanpassing in de bekabeling gedaan?

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 8, 2019
Beste Vikash, de monteur is inmiddels geweest, kabel vervangen en probleem opgelost!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Goed om te lezen dat het probleem inmiddels al verholpen is. Mocht je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebben, dan horen we dat graag van je!