Skip to main content
Beantwoord

Oranje services lampje op Experia Box V10 en geen TV meer

• April 4, 2025
  • 3 reacties
  • 146 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Sinds vanavond brand het Service lampje oranje. Internet en telefoon werken wel, TV ontvangers niet meer. Beide ontvangers gaan software laden. 1 tot 85% (al 3 uur), 1 geeft nu aan dat de verbinding naar het modem niet goed is. Er is nergens iets gewijzigd.

modem al paar keer herstart en gereset, tv ontvangers idem. Nojoy. Er lijkt geen storing te zijn. Iemand dit ook meegemaakt?

Beste antwoord door gertjana

Hi Thomas, het is opgelost!

ik heb zaterdag de helpdesk gebeld, en toen bleek dat ik alles geherstart had BEHALVE het glasvezel kastje. Toen we dat gedaan hadden had ik weer drie keer groene lampjes. Tevens bleek dat ik al toe was aan contractverlenging. Ik heb sinds vandaag dan ook 2 tv+ kastjes, en een lager maandbedrag.

eind goed al goed dus. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@gertjana, welkom op onze community! Ervaar je dit issue nog steeds?

Dat de ontvanger hier vast blijft lopen is vaak een issue ergens tussen de TV ontvanger en experiabox. Kun je toelichten hoe je alles aangesloten hebt zitten? Wat voor apparatuur gebruik je precies?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • April 7, 2025

Hi Thomas, het is opgelost!

ik heb zaterdag de helpdesk gebeld, en toen bleek dat ik alles geherstart had BEHALVE het glasvezel kastje. Toen we dat gedaan hadden had ik weer drie keer groene lampjes. Tevens bleek dat ik al toe was aan contractverlenging. Ik heb sinds vandaag dan ook 2 tv+ kastjes, en een lager maandbedrag.

eind goed al goed dus. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah kijk, fijn dat het opgelost is! Bedankt voor je terugkoppeling!