Skip to main content

Hi forumleden/admins,

 

ik heb facturen nodig van mijn mobiele nummer van 01-01-2018 tot 14-03-2019 (ik heb vanaf 15 maart digitaal). Wat moet /mag ik doen om die digitaal te ontvangen?

En ik heb mijn 'thuis facturen’(internet/TV/vaste telefoon) nodig van 01-01-2018 tot 12-04-2019 (ik heb die van 13 april 2019 digitaal) maar dat staat onder een andere naam (die van m'n man/zelfde adres) 

 

met vr groet,

Joke

Hoi @mhigher. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken of ik deze facturen per e-mail naar jou kan versturen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s) willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Het 06-nummer kan je kwijt in het ‘Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Hi Vikash, dat heb ik gedaan 
Ik zie ze tegemoet.

met vr groet,

Joke Haaijer


Ik heb alle facturen per e-mail verstuurd. Ben je hiermee geholpen?


nee, gek genoeg niet. Ik heb de facturen van mijn man ontvangen en niet die van mij (mobiel abo)


Ik heb zojuist jouw facturen nagestuurd. Als je nog iets mist, dan hoor ik dat graag.


Ik heb zojuist jouw facturen nagestuurd. Als je nog iets mist, dan hoor ik dat graag.

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je nu alle facturen compleet hebt. Anders weet je ons te vinden.


Reageer