Skip to main content

Wat is de status hiervan? Zit met het zelfde probleem 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

  

Wat is de status hiervan? Zit met het zelfde probleem 

Het verwijderen van een STAPN58-kast is niet altijd een optie, zo zijn ze in een aantal situaties nog in gebruik en kunnen ze helemaal niet weggehaald worden. Over het algemeen zullen ze alleen met een hele goede reden verplaatst worden aangezien dit redelijk kostbare operaties zijn. Heb je misschien een foto van de situatie? Hoezo moet deze kast weg?

 

 

 

Dag @Alexander Pauli , welkom p het forum!

De provider kpn (waar dit forum toe behoort) kan daar niet zoveel aan doen. Je kunt daarvoor 't beste contact opnemen met Welkom bij KPN NetwerkNL | Home, die verantwoordelijk zijn voor infrastructurele zaken.

Ondanks dat dit al een oude reactie is wil ik deze toch even corrigeren want deze informatie klopt niet. KPN NetwerkNL is enkel eigenaar van en daarmee verantwoordelijk voor het glasvezelnetwerk. Het kopernet is eigendom van de provider KPN, KPN NetwerkNL doet hier niets mee.. 


  

 

 

 

Dag @Alexander Pauli , welkom p het forum!

De provider kpn (waar dit forum toe behoort) kan daar niet zoveel aan doen. Je kunt daarvoor 't beste contact opnemen met Welkom bij KPN NetwerkNL | Home, die verantwoordelijk zijn voor infrastructurele zaken.

Ondanks dat dit al een oude reactie is wil ik deze toch even corrigeren want deze informatie klopt niet. KPN NetwerkNL is enkel eigenaar van en daarmee verantwoordelijk voor het glasvezelnetwerk. Het kopernet is eigendom van de provider KPN, KPN NetwerkNL doet hier niets mee.. 

Kan zijn, maar toen hier vorig jaar de straatkast van mijn DSL-aansluiting (koper dus) vervangen is, is dat gebeurd door KPNNetwerkNL. De correspondentie daarover kwam van hun, niet van de provider kpn. 


Kast zit in mijn zijgevel die geïsoleerd gaat worden. Vervelende is dat deksel ook los is en provisorisch is dichtgemaakt. Wie is eigenaar van dit kastje? Ik wil hem verwijderd of gemaakt zodat deksel/deurtje er weer goed op kan.


Hoi @Loppie09. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat je deze kast graag weg wilt hebben. Je kan hiervoor bellen met het nummer 0800 0150. Zij kunnen jou verder helpen hierin.Heb je dat al gedaan?