Skip to main content

Al een aantal keer contact gehad met de klantenservice.

Wifi valt zeer regelmatig weg en is op de bovenverdieping zelfs nagenoeg nul, houten vloer en verder geen bijzondere belemmeringen, de enige oplossing is een wifi versterker, maar die mag wel €99 kosten.

Ben teleurgesteld in de geboden service, met een volledig thuispakket en 6 mobiele abonnementen verwacht ik toch wel wat meer !

Heeft u de WiFi manager al eens gedaan? 


jazeker, en tijdens de meting is de snelheid wel goed, maar valt kort daarna weer weg


Dan zal je toch de manager nog wat vaker moeten doen denk ik. En misschien op een andere plek in huis. Als de manager uit komt op een snelheid onder de 20 mbit, dan krijg je waarschijnlijk 2 versterkers gratis.


Uitval is natuurlijk niet de bedoeling.  Kan je iets meer vertellen over je netwerk? Welk type modem? Valt alleen Wi-Fi uit? Welk type modem heb? Wat is er zoal aangesloten qua randapparatuur op het modem qua randapparatuur? Gebruik je draadloze verbindingssets toevallig of andere apparaten die data via het electriciteitsnetwerk versturen?


nieuwste modem de 12, verder geen andere randapparatuur behalve de kastjes voor de televisie, de vaste telefoon en een bekabelde hifi versterker


En de ontvangers zijn met een kabel aangesloten op het modem? Geen draadloze verbindingsets hoop ik. Welk type Wi-Fi versterker heb je?


alles bekabeld idd, is een Yamaha hifi tuner versterker, om digitale radio zenders te kunnen ontvangen


Dat heb je goed gedaan!! Staat het modem in de meterkast? Over welke snelheden praat je? Welke snelheid haal je met een bekabelde pc of laptop?


Welkom op ons forum @Frank Broers en goed dat je aan de bel trekt.

Dat is natuurlijk lastig inderdaad en niet wat je zou verwachten! 
Ben je al bekend met ons groot wifi topic? Hier staan allerlei tips en trucs voor het optimaliseren van je wifi signaal. Mocht je daar niet uitkomen zou je dan je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb om je verder te kunnen helpen?
Geef je hier nog een reactie zodra dat gelukt is en je nog hulp nodig bent?