Skip to main content
Vraag

Overgestapt op 18 februari maar kan niet installeren, nieuwe provider geeft aan dat KPN de lijn niet heeft vrijgegeven

• February 21, 2026
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Op 14 januari heb ik besloten over te stappen naar Odido. De overstapdatum zou op 18 ferbruari zijn en vanaf 18.00 zou ik kunnen installeren. Nu hebben wij op 20 februari geprobeerd het internet van Odido te installeren, maar werkte het niet. Hierop heb ik Odido gebeld en die geven aan dat kpn de (glasvezel) lijn nog niet heeft vrijgegeven (terwijl dit dus al op 18 februari had moeten gebeuren). Vervolgens kpn gebeld waarbij de eerste 2 medewerkers wel leken te begrijpen wat er moest gebeuren maar me niet goed konden helpen. Vervolgens kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat kpn er helemaal niks aan kon doen en wees weer naar Odido. Het lijkt me alleen sterk dat het probleem bij Odido ligt…

ik ben op zoek naar een oplossing.

1 reactie

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 21, 2026

Hallo ​@Cas11 als je van de overstapservice gebruik maakt, blijft de lijn bij KPN actief tot het moment van overname door de nieuwe provider en van de nieuwe provider krijg je dan bericht dat bij hen de lijn actief is.

Zie ook onderstaande link voor nadere uitleg:

Â