Skip to main content

 

Lang klant geweest bij KPN en Telfort, goed Tv signaal/internet, weinig storing ondervonden,administratief ook heel sterk en correct.

Op 5-7-21 keurig overgestapt naar een andere provider,alles correct,bevestigingsmail van KPN,
opzegging afgerond.

Nu,23-8-21 heb ik nog steeds te maken met afschrijvingen t/m 15 september/ en storneringen natuurlijk.

Voor een bedrijf dat administratief zo goed is en te zien op fora dat dit al jaren gebeurt kan er volgens mij geen sprake zijn van een foutje of zelf niet van ex klantje pesten,maar gaat dit dieper,denk ik

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Je hebt sowieso te maken met een maand opzegtermijn,  klopt dat met je facturen?

Die laatst afschrijving/ stornering. Is dat niet je eindafrekening?


Zoals hierboven vermeld, overstap goed verlopen, dus ook de opzegtermijn en oude apparatuur retour,5 July overgestapt, abonnement tot 15 July, en toen betaald tot 15 Aug.,,,,15 Sept, en wie weet.

Misschien komt het door dat kroontje, dat incasseren:wink:


Hoi @Peterhome, welkom. 

Heb jij gebruikt gemaakt van overstap service? Bij overstap service geeft de nieuwe provider ons een seintje dat de verbinding gereed is en wij de stekker eruit mogen trekken. Soms komt het niet helemaal goed met de seintje. De nieuwe provider is altijd verantwoordelijk voor een goede afhandeling van de overstap, dus ook voor eventuele dubbele kosten. Ik raad je aan je abonnement alsnog zelf op te zeggen bij mijn collega's van de desk opzeggingen via 0800-0402. 

Mocht je geen gebruik maken van overstap service, controleer dan of je wel een bevestiging hebt ontvangen van jouw opzegging. Een mail of brief met daarin zwart op wit dat de opzegging wordt verwerkt met een definitieve einddatum. Heb je deze nog niet ontvangen? Bel dan ook met mij collega's om de opzegging alsnog te verwerken. 

Lijkt het allemaal wel te kloppen? Houd dan de eerst volgende factuur in de gaten, wellicht is dat de slotfactuur en krijg je (een deel) van je abonnementsgeld terug. 


Hallo Hanna, ja ik heb gebruik van overstapservice gemaakt,  op 5 July een 'opzegging is gereed mail' gehad van KPN,dus dat lijkt goed


Hoi @Peterhome

Dan vermoed ik dat jij 15 september de slot factuur kan verwachten. Als hierop ook nog abonnementskosten staan en dus niks wordt terug betaald gaat er wat mis. Zou je ons dan een seintje willen geven op het moment dat jij deze factuur hebt ontvangen?