Skip to main content

Ik ben overgezet van kompleet naar hussel zou goedkoper uit zijn maar ben nu meer geld kwijt dit lijkt nergens op van kpn en het internet is veel slechter geworden daarbij ben ik al mijn opnames kwijt en heb nu minder zenders lijkt nergens op hoe kpn met mensen om gaat

Beste @Cornelus, welkom terug! Ik begrijp dat jij nu meer kwijt bent, terwijl jou dit niet beloofd was? Daarnaast ben je je opnames kwijt? Dat zou sowieso niet de bedoeling moeten zijn.. Staat het opnemen pakket wel op jouw bevestiging? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het intussen in orde is. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


Het is helemaal niet opgelost dat weten ze niet bij kpn hoe dat blijkbaar moet heb twee maal een monteur gehad deze heeft een nieuwe experia box geplaatst wat nog steeds niet werkt en al mijn opgenomen programma’s zijn nog steeds niet terug gezet en het bedrag wat ik moet betalen is nog steeds niks meegedaan maar ja als het nu afgeschreven wordt laat ik het dan ook meteen terug storten het lijkt nergens op 


Bedankt voor het invullen van je profiel! Ik zie dat je op dit moment 76,48 euro betaalt voor je Hussel abonnement. Dat is iets meer dan de 75,98 euro wat je hiervoor betaalde. Wat is jou toegezegd dan?

 

Voor wat betreft de opnames: ik zie dat bij de overgang naar Hussel het Opnemenpakket niet meegenomen is. Met als gevolg dat jouw opnames zijn verdwenen. Ik weet niet wat jou hierover verteld is, maar deze opnames krijg je helaas ook niet terug. Ik kan daar niets anders van maken. Dit is onze fout geweest, excuses daarvoor.

 

Het storneren van een factuur raad ik niet aan. Mocht er iets niet goed zijn, krijg je deze kosten altijd terug van ons. Maar bij het storneren van een factuur kunnen daarna herinneringskosten in rekening gebracht worden en dan ben je uiteindelijk nog meer kwijt en dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling.Â