Skip to main content
Vraag

Overlast laagfrequent geluid wijkcentrale

  • August 28, 2024
  • 4 reacties
  • 161 keer bekeken

Sinds kort (8 weken) komt er uit de wijkcentrale achter ons huis een continue laagfrequent geluid, alsof iemand 24/7 aan het stofzuigen is. 

KPN is niet/slecht bereikbaar via het gratis nummer dat hier op het forum wordt verstrekt (meermaals gebeld maar zonder resultaat). We hebben ook DCMR ingeschakeld omdat de halve wijk hier enorme hinder van ervaart en uit metingen blijkt dat de geluidsnorm structureel wordt overschreden. 

Het blijkt om nieuwe ventilatoren op de servers te gaan die in dit gebouw aanwezig zijn, maar het geluid is gekmakend. Slaaptekort, niet meer kunnen genieten van je huis/tuin en ook thuis werken is niet langer normaal mogelijk. 

Hoe kunnen we in contact komen met een gebouwenbeheerder/ infra afdeling die wel de telefoon opnemen en voor een permanente oplossing kunnen zorgen? (nogmaals, het gratis 0800-0150 geeft geen resultaat, facilicom lijkt niet eens te weten dat ze voor KPN werken). 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik zou zo geen ander nummer weten dan 0800-0150 Jennie. Daar horen dit soort problemen normaal gesproken opgepakt te worden.


Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • August 29, 2024

0800-0150 en dan optie 2 is toch echt de juiste afdeling waar u moet zijn voor dit soort klachten.


0800-0150 en dan optie 2 is toch echt de juiste afdeling waar u moet zijn voor dit soort klachten.

Helaas blijkt optie 2 niet te matchen, dat is het alarm doorkiesnummer voor monteurs. Ik ben voor het eerst wel doorverbonden, echter met de koperschade afdeling van VolkerWessels - weer een dood einde. Desondanks wel enorm bedankt voor je reactie!

 


wjb
Superuser
  • August 30, 2024

Hoe moeilijk kan het zijn om met de juiste personen in contact te komen. 😖

Helaas worden call-centers voor de klantenservice vaak als kostenpost gezien en moeten ze zo goedkoop mogelijk ingericht worden. Dit leidt nogal eens tot onkunde en daarmee tot verkeerde keuzen. Daarnaast is het verdienmodel van een call-centers vaak niet goed. Het aantal afgewikkelde calls is vaak de primaire parameter waar op afgerekend wordt en dus zal een medewerker vaak het gesprek met jou zo snel mogelijk af willen ronden en is een goede oplossing/advies vaak van ondergeschikt belang.

Ik hoop dat het je toch nog zal lukken om met de juiste persoon in contact te komen.