Skip to main content

Hoi, ik zou per 6 juli overstappen naar glasvezel maar dit blijkt een probleem. Ik heb gekozen voor zelf installeren, heb het modem aangesloten en krijg een rood alarm signaal (licht). Het lijkt erop dat er geen goede nameting is gedaan door het bedrijf dat het heeft aangelegd, (Circet) die hebben gemeld dat de verbinding goed was en dat was niet zo. Mijn verbinding is nog niet aan de straat afgemonteerd.

Nu loop ik hier tegen aan:

  • als ik de helpdesk bel van KPN shop sturen ze een monteur om de apparatuur in huis aan te sluiten. Ik heb nadrukkelijk gezegd dat ik dat niet nodig heb, De monteur is reeds 1x langs geweest (ik dacht dat ze toen iemand zouden sturen die het aan de straat zou afmonteren, wat ik ook had gevraagd), gaf mij gelijk en heeft het overgedragen aan KPN netwerk en die weer aan Circet. Circet zou mij dan gaan bellen. Dit was 13 juli. Heb hun nu reeds 2x gebeld. Ze krijgen zelf geen planner aan de lijn dus ik moet wachten op een planner die vervolgens nog moet gaan plannen.
  • ik heb overstapservice (thank god) dus heb nu nog internet. Maar hoe lang blijft dat nog actief bij de oude provider?  
  • Ik zou eigenlijk de boel willen annuleren totdat mijn verbinding echt actief is alleen heb ik absoluut geen vertrouwen meer in de helpdesk van KPN shop. Omdat in de drie keer dat ik hun heb gesproken, ze 2x totaal iets verkeerds deden en de derde heel begripvol was, toegaf dat het beter kon maar zelf ook niets kon betekenen. 

Wat nu?

Zowel circet als kpn netwerk kpn heeft verder niets meer laten weten overigens. Ik heb regelmatig zelf om updates gevraagd.


Ik heb nog wel een lopende bestelling van jou, @tim_sql .  Maar ik begrijp dat je er van af wilt zien?


@Erwin_  ja, dat klopt. Ik wil er van afzien. K heb het reeds 2 x geprobeerd via het 0800 nr


Ik stuur je even een privébericht, @tim_sql 


Reageer