Skip to main content

Goh dat had ik eerder moeten weten dat overstappen een slechte optie is heb nu helemaal niets geen telefoon, internet en tv meer omdat ik overstap van compleet naar hussel.

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Ai, wat naar dat je nu zonder diensten zit, @ronald van e. Over het algemeen is het bij helemaal geen diensten sneller om telefonisch contact op te nemen (0800-402, gratis). Maar als dat niet uitkomt voor je kan het ook via het forum.

Kun je in dat geval wat meer vertellen over wat er precies aan de hand is? Vul ook je forumprofiel in, dan kunnen we meekijken.


Ik wilde mijn abonnement omzetten en dat zou vandaag gebeuren. Helaas alleen het oude verwijderd en nieuwe niet geactiveerd. Krijg wel mail dat het gelukt is maar helaas.

Klanten service doet niets maakt uiteindelijk een ticket aan zodat ze over 48 uur contact met me gaan opnemen. Conclusie minimaal t/m maandag geen tv, telefoon en internet.

Reactie KPN kijk maar op je telefoon via 4G tv en internet moet je maar via een hotspot doen met een tablet. (helaas heb ik vaste computer zonder wiffi).

Waar is de service gebleven.

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Hoe en wat bedoelt u met omzetten?? Heeft u opgezegd en meteen een nieuw abonnement genomen of een aanpassing in het bestaande abonnement?


Hallo @ronald van e 

Je hebt nu al drie topics gestart voor dit probleem. Beperk je tot één topic en beantwoord de vragen van KPN moderator @Erik_  in dat topic. Dan blijft het overzichtelijk. Dat werkt het snelst.

Je vindt het topic hier ⬇️⬇️

 

Aha, de moderators hebben het al samengevoegd.


Hoi @ronald van e, zoals je ziet hebben we je nieuwe topic samengevoegd met je bestaande topic. Erik heeft in zijn bericht een aantal vragen gesteld om met je mee te kunnen denken. Zou je dat bericht kunnen bekijken en beantwoorden? Zonder meer informatie is het voor ons ook moeilijk om er meer over te zeggen.


We hebben geen reactie meer van je gezien @ronald van e en ik hoop dat dit inhoudt dat je inmiddels weer een werkende verbinding hebt.

Mocht ik me daar in vergissen, zou je dan alsnog je forumprofiel in willen vullen en even een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we met je mee!


Nee heb helaas niets kpn stuurt een noodpakket maar daar heb je alleen ned 1,2 en 3.

En je moet interactief kijken via de telefoon

 

  

Ai, wat naar dat je nu zonder diensten zit, @ronald van e. Over het algemeen is het bij helemaal geen diensten sneller om telefonisch contact op te nemen (0800-402, gratis). Maar als dat niet uitkomt voor je kan het ook via het forum.

Kun je in dat geval wat meer vertellen over wat er precies aan de hand is? Vul ook je forumprofiel in, dan kunnen we meekijken.

Helaas bellen helpt niet  al 3 keer contact gehad  maar ze gaan na 48 uur kijken wat ze fout gedaan hebben

 

  

Hoe en wat bedoelt u met omzetten?? Heeft u opgezegd en meteen een nieuw abonnement genomen of een aanpassing in het bestaande abonnement?

Ik heb mijn bestaande abonnement omhelst naar hussel.

 

  

We hebben geen reactie meer van je gezien @ronald van e en ik hoop dat dit inhoudt dat je inmiddels weer een werkende verbinding hebt.

Mocht ik me daar in vergissen, zou je dan alsnog je forumprofiel in willen vullen en even een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we met je mee!

Sorry maar via telefoon is het lastig om te lezen en te reageren volgens mij is mijn profiel nu ingevuld. 

 

Admin: losse opeenvolgende berichten samengevoegd


Hallo @ronald van e 

Je hebt nu al drie topics gestart voor dit probleem. Beperk je tot één topic en beantwoord de vragen van KPN moderator @Erik_  in dat topic. Dan blijft het overzichtelijk. Dat werkt het snelst.

Je vindt het topic hier ⬇️⬇️

 

Aha, de moderators hebben het al samengevoegd.

  

Bbedankt sorry maar volgens mij ben je de eerste tevreden klant van KPN ik hoor nu overal klachten en krijg alleen maar opmerkingen als iets werkt niets meer laten aanpassen altijd shit.

Zelf een noodpakket werkt niet maar " klantenservice" zegt helaas u heeft pech. 


Ai, wat naar dat je nu zonder diensten zit, @ronald van e. Over het algemeen is het bij helemaal geen diensten sneller om telefonisch contact op te nemen (0800-402, gratis). Maar als dat niet uitkomt voor je kan het ook via het forum.

Kun je in dat geval wat meer vertellen over wat er precies aan de hand is? Vul ook je forumprofiel in, dan kunnen we meekijken.

Nu voldoende gegeven om te zien dat niemand iets kan doen bij kpn pas na 48 uur gaan ze het oppakken 


Hallo @ronald van e 

Je hebt nu al drie topics gestart voor dit probleem. Beperk je tot één topic en beantwoord de vragen van KPN moderator @Erik_  in dat topic. Dan blijft het overzichtelijk. Dat werkt het snelst.

Je vindt het topic hier ⬇️⬇️

 

Aha, de moderators hebben het al samengevoegd.

Bbedankt sorry maar volgens mij ben je de eerste tevreden klant van KPN ik hoor nu overal klachten en krijg alleen maar opmerkingen als iets werkt niets meer laten aanpassen altijd shit.

Zelf een noodpakket werkt niet maar " klantenservice" zegt helaas u heeft pech. 

Ik hoop dat dit nu in 1 topic staat kan het op mijn telefoon niet zo goed zien

 Heb helaas hier geen internet dus computer zonder Wiffi kan niets doen


Bbedankt sorry maar volgens mij ben je de eerste tevreden klant van KPN ik hoor nu overal klachten en krijg alleen maar opmerkingen als iets werkt niets meer laten aanpassen altijd shit.

Het KPN forum wordt voornamelijk gebruikt bij vragen en/of problemen met KPN diensten. Tevreden klanten zie je daarom minder hier, behalve “idioten” 🤡 zoals ik, die tevreden zijn, al heel lang klant zijn én het leuk vinden om anderen te helpen.


Sorry voor de vraag maar blijkt inderdaad dat kpn een blunder heeft gemaakt met het overzetten en daarom 4 dagen geen tv, telefoon en internet.


Ai, wat naar dat je nu zonder diensten zit, @ronald van e. Over het algemeen is het bij helemaal geen diensten sneller om telefonisch contact op te nemen (0800-402, gratis). Maar als dat niet uitkomt voor je kan het ook via het forum.

Kun je in dat geval wat meer vertellen over wat er precies aan de hand is? Vul ook je forumprofiel in, dan kunnen we meekijken.

Nu voldoende gegeven om te zien dat niemand iets kan doen bij kpn pas na 48 uur gaan ze het oppakken 

En ja hoor er is gewoon iemand vergeten iets om te zetten daar zit je dan 4 dagen zonder iets….

Lang leven de KPN


Ai, wat naar dat je nu zonder diensten zit, @ronald van e. Over het algemeen is het bij helemaal geen diensten sneller om telefonisch contact op te nemen (0800-402, gratis). Maar als dat niet uitkomt voor je kan het ook via het forum.

Kun je in dat geval wat meer vertellen over wat er precies aan de hand is? Vul ook je forumprofiel in, dan kunnen we meekijken.

Nu voldoende gegeven om te zien dat niemand iets kan doen bij kpn pas na 48 uur gaan ze het oppakken 

Er staan helaas nog steeds geen gegevens in je profiel, Ronald. Maar ik ga ervan uit dat het inmiddels is opgelost en dat je diensten heb. 


Ik heb geprobeerd mijn gegevens in te voeren.

Er is een monteur geweest en die wist meteen dat KPN weer iets vergeten was om te zetten dus helaas door deze stommiteit 4 dagen ellende terwijl ik meteen vertelde dat er iets vergeten moest zijn. Helaas staat dat niet in de handleiding van de storingsdienst.