Skip to main content

Hallo. Kpn glasvezel abonnement genomen in augustus, aansluit datum zou 23 oktober 2024 zijn .23 oktober willen we alles aansluiten, niets lukt gebeld naar kpn sorry voor de overlast 5 november sturen wij u een monteur en we laten u oude abonnement van glasnet lopen tot onze aansluiting werkt.Gisteren 15:46 uur tv aan het kijken,ineens geen internet wifi of tv meer vreemd nu weer gebeld met kpn ,ja meneer dit gaat automatisch kunnen wij NIETS AANDOEN hè ,gevraagd of ze dan een spoed monteur kunnen sturen omdat tegenwoordig bijna alles op WiFi werk.......nee die hebben we niet ,bedrijf met meer dan honderdduizenden aansluitingen,alleen ze hebben geen monteurs......nee die hebben ze niet nodig omdat alles daar zo perfect werkt .we kunnen u niet helpen en de monteur die gepland was voor 5 november stond ook niet in hun systeem ,ik had zelfs al een vrije dag gepland,had ik voor jl zitten wachten.Heb uit boosheid per direct mijn abonnement weer opgezegd .
Dus lieve mensen denk goed na voor je naar kpn gaat zodra je binnen bent kunnen ze helemaal niets meer voor je betekenen .Laat je ook niet verleiden door al die cadeautjes die ze geven uiteindelijk betaal je deze ook zelf.Als ik bekend had geweest.....net als dat lekkere biertje van vroeger dat begon met b*ckl*r.maar jammer die invloed heb ik niet.Dus voor mij nooit meer kpn niets meer en als alle andere abonnementen zijn afgelopen stoppen we daar ook mee en gaan we ook naar een andere provider.Het zijn alleen maar graaiers dit zit me inderdaad heel hoog.vooral dat ze pertinent geen directe hulp konden of wilden bieden.Het mooiste kwam nog op het einde van het gesprek meneer u had vanaf vanmorgen 1-11om 7 uur al internet dat gaat automatisch bij kpn .......maar als het signaal weer wegvalt kunnen ze het niet automatisch weer activeren raar heel raar.

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

U weet dat er overal monteurs tekort zijn en niet enkel bij KPN.  Neemt niet weg dat het beter had moeten verlopen. Succes bij een andere provider en hopen dat zij daar wel monteurs hebben mocht er keer storing zijn.

Binnen 10 minuten aangesloten en wel zonder enig probleem bij glasnet. Mvg

Reageer