Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem! Alleen nog 1 ding erger, zowel Ziggo als KPN beweren dat het opzeggen bij Ziggo niet meer mogelijk is. Ziggo stuurt me naar KPN, KPN stuurt me naar Ziggo, Ziggo weer naar KPN.. En niemand wil gewoon even contact met elkaar opnemen. Het is absoluut belachelijk dat ik niet mijn eigen abbonement kan opzeggen of kan bevestigen dat de overstap gelukt is. Fijn zo'n ‘overstapservice'. 

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

Voor de medewerkers van dit forum is het handig als u het profiel aanvult met relevante gegevens en daarbij het verhaal goed beschrijft. Let op! Het is druk op het forum dus een reactie kan even op zich laten wachten. Gezien u geschiedenis met KPN/Ziggo is de andere vorm van contact (bellen 0800-0402 & chatten al bij u bekend).

 


Hoi @Daphne L, welkom op het KPN Forum.

Als ik het goed begrijp ben jij van Ziggo naar KPN overgestapt, maar is dat niet helemaal goed gegaan. Heb je inmiddels als via een andere weg contact met ons opgenomen? Zo niet ga ik graag voor je aan de slag, zou je in dat geval jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? 


Ik heb contact met KPN maar zij kunnen niets voor me doen. Ziggo kan dat evenmin. Ik zou door Ziggo worden terug gebeld (had al 2x gebeld maar degene die ik aan de telefoon kreeg konden niets voor me doen me ook niet doorverbinden) maar dat is natuurlijk niet gebeurd.


Hoi @Daphne L,

Bedankt voor het toevoegen van jouw gegevens. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze afdeling Klant Reacties die jouw de bewijslast hebben toegezonden waar Ziggo om vraagt. Mocht je daar nog aanvullende vragen over hebben kun je rechtstreeks contact opnemen met deze afdeling via het telefoonnummer in deze email. Nu ligt de bal wel echt bij Ziggo, ik hoop dat het lukt! 


Reageer