Skip to main content

Erg teleurgesteld in kpn momenteel.

overal reclame dat je zonder extra kosten, dus gratis kan overstappen van het kopernetwerk naar glasvezel. Na een jaar met openbreken van de straat , oprit en vandaag het binnenbrengen van de glasvezelaansluiting ik enthousiast bekennen kpn met de mededeling dat, ik wil overstappen naar glasvezel.

krijg ik te horen dat, het niet kan met mijn huidige abonnement en dat ik dan moet overstappen. Ben ik €2,- per maand meer kwijt en heb ik geen gratis spotify meer.  Kost me dan ook nog €10,- extra. Zou dus ipv €82,- per maand €94,- moeten gaan betalen voor hetzelfde pakket.

Het is dat ik doorvroeg want er werd eerst gezegd dat ik om over te stappen mijn huidige abonnement moest verlengen. 
Is niet zo, ik moet een heel nieuw abonnement afsluiten.

aangegeven dat ik dan maar geen glasvezel neem.

erg teleurgesteld in kpn dat ze de boel zo misleiden.

 

Dat is niet helemaal juist @Andy1979, gratis EPSN is alleen van toepassing als je een ‘oud’ type abonnement hebt, bij deze nieuwe abonnementen krijg je standaard het Pluspakket gratis en krijg je daarnaast nog €5,- entertainment korting. Op die manier kan je EPSN kijken met €5,- korting 🙂


Dat is niet helemaal juist @Andy1979, gratis EPSN is alleen van toepassing als je een ‘oud’ type abonnement hebt, bij deze nieuwe abonnementen krijg je standaard het Pluspakket gratis en krijg je daarnaast nog €5,- entertainment korting. Op die manier kan je EPSN kijken met €5,- korting 🙂

Dus maakt het niets uit of ik mobiele telefonie van kon heb?


Jawel, doordat je óók mobiele telefonie hebt, ontvang je de entertainment korting (helemaal onderaan is het prijsoverzicht dat ik geplaatst heb)


Dat is niet helemaal juist @Andy1979, gratis EPSN is alleen van toepassing als je een ‘oud’ type abonnement hebt, bij deze nieuwe abonnementen krijg je standaard het Pluspakket gratis en krijg je daarnaast nog €5,- entertainment korting. Op die manier kan je EPSN kijken met €5,- korting 🙂

Pardon, het was niet mijn bedoeling om nog meer verwarring te veroorzaken. 


Pardon, het was niet mijn bedoeling om nog meer verwarring te veroorzaken. 

Geen probleem Andy 🙂


@juledelamer wij werken eigenlijk niet met privéberichten dus ik zie 'm nu pas 😬

Als je weer met ons belt en vervolgens aangeeft dat je een abonnement wil met de volgende inhoud, moet het goedkomen 😊

  • 100Mb via glasvezel
  • TV+met 3 ontvangers (hierbij krijg je gratis het opnemen)
  • ESPN
  • Spotify Premium
  • Vast telefoonnummer behouden

Je gaat hierbij ook het Pluspakket en KPN Veilig voor 5 apparaten cadeau krijgen van ons, dit kunnen we niet uitzetten maar je zal er ook geen last van hebben 😉


@juledelamer wij werken eigenlijk niet met privéberichten dus ik zie 'm nu pas 😬

Als je weer met ons belt en vervolgens aangeeft dat je een abonnement wil met de volgende inhoud, moet het goedkomen 😊

  • 100Mb via glasvezel
  • TV+met 3 ontvangers (hierbij krijg je gratis het opnemen)
  • ESPN
  • Spotify Premium
  • Vast telefoonnummer behouden

Je gaat hierbij ook het Pluspakket en KPN Veilig voor 5 apparaten cadeau krijgen van ons, dit kunnen we niet uitzetten maar je zal er ook geen last van hebben 😉

Hallo, daar was ik weer…

maandag ga ik over op glasvezel en nu blijven de kosten nagenoeg gelijk en ik ga een verdubbeling van de snelheid krijgen etc. 
nu heb ik een andere tv gekocht en nu blijkt dat ik Disney SkyShowtime etc niet kan ontvangen op die tv. Dus dacht ik, als ik dan 2x kpn + tv neem, €12,50 per kastje, dan kunnen er 2 ontvangers weg en dan krijg ik er ook gratis espn bij op de 2 nieuwe kastjes.

klopt dit, en zo ja wat ga ik dan maandelijks betalen??

mvg Jeroen 


Bedankt @juledelamer!

Ik moet bekennen dat ik jouw berekening én die van mijn telefonische collega niet helemaal begrijp. Op dit moment heb je een Alles in 1 Standaard abonnement waar je na de inflatiecorrectie van juli €87,99 per maand voor betaalt, niet de €82,- waar je het eerder over had. 

Dit abonnement heeft de volgende inhoud:

  • 100Mb snelheid
  • EPSN
  • Opnemenpakket
  • Vast telefoonnummer
  • Spotify Premium
  • 3 tv-ontvangers
     

Als je nu over gaat naar een actueel abonnement met dezelfde inhoudt, ga je minder betalen, en krijg je daar -naast glasvezel- zelfs meer voor terug. Je krijgt na de overstap namelijk het gratis Pluspakket en beveiliging voor 5 in plaats van 2 apparaten. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het kan zijn dat ik iets over het hoofd zie, maar als ik je huidige abonnement en onze actuele abonnementen naast elkaar leg, zou je er dus echt alleen maar op vooruitgaan qua kosten!

Goedemorgen,

laatste vraag hoor.

als ik kijk naar het overzicht wat jij hierboven laat zien , zie ik dat er 3 maal een tv+ box staat, 1 maal 12,50 en die andere 2 voor 10 euro. Maar ik heb momenteel 3 verouderde kastjes staan. Ik wil wel overstappen naar dat nieuwe kon+ systeem met alle appjes daarin etc, maar dan moet ik wel de juiste kastjes hebben. En als ik op internet kijk staat er bij dat espn daar ook inzit. Dat zou betekenen dat ik die 10,- voor espn niet zou moeten betalen toch?

kunnen jullie voor mij een goed overzicht maken, met daarin verwerkt:

2 nieuwe kastjes kpn + met tv box incl espn, 

1 kastje behouden voor een tv waar ik wel alles op kan kijken en dan heb ik als het goed is op die 2 nieuwe kastjes standaard al espn erop?


nu heb ik een andere tv gekocht en nu blijkt dat ik Disney SkyShowtime etc niet kan ontvangen op die tv. Dus dacht ik, als ik dan 2x kpn + tv neem, €12,50 per kastje, dan kunnen er 2 ontvangers weg en dan krijg ik er ook gratis espn bij op de 2 nieuwe kastjes.

klopt dit?

Je hebt nu 3 van de nieuwste tv-ontvangers, waar je onder andere ESPN mee kunt kijken, je betaalt echter ook altijd de abonnementskosten voor ESPN, aangezien je met je gegevens in moet loggen om er naar te kunnen kijken.

Is het allemaal gelukt met het installeren van de nieuwe ontvangers of heb je hier nog vragen over?


nu heb ik een andere tv gekocht en nu blijkt dat ik Disney SkyShowtime etc niet kan ontvangen op die tv. Dus dacht ik, als ik dan 2x kpn + tv neem, €12,50 per kastje, dan kunnen er 2 ontvangers weg en dan krijg ik er ook gratis espn bij op de 2 nieuwe kastjes.

klopt dit?

Je hebt nu 3 van de nieuwste tv-ontvangers, waar je onder andere ESPN mee kunt kijken, je betaalt echter ook altijd de abonnementskosten voor ESPN, aangezien je met je gegevens in moet loggen om er naar te kunnen kijken.

Is het allemaal gelukt met het installeren van de nieuwe ontvangers of heb je hier nog vragen over?

Ja hoor, hetbinstalerennis gelukt. 👍🏻

het enige waar ik nu last van hebt, is dat viaplay moeizaam werkt. Vaak vastlopen,veel bufferen en foutmeldingen met opstarten. 
denk alleen dat dit aan viaplay ligt. Lees veel over de problemen met viaplay.